In hooi zit dat ook, maar heel weinig tot verwaarloosbaar (zoals dat bij de meeste dingen wel is). Dus dat maakt het allemaal wat ingewikkelder ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In hooi zit dat ook, maar heel weinig tot verwaarloosbaar (zoals dat bij de meeste dingen wel is). 
(op volgorde van de route
)

Maar hij vindt dat ook superleuk! 1 stukje door gegaloppeerd; stukje naar beneden, slinger de slinger door bochtjes en nog stukje omhoog, geweldig!

). Reed ik "vroeger" heel veel, nu sinds de verhuis jammer genoeg niet meer geweest omdat het net te ver ligt om even naartoe te gaan. Vind ik wel spijtig
Maar als [***] ooit weer in orde is dan zit dat wel in de planning
Amanda schreef:Burgh Haamstede wil ik ook erg graag nog eens heen
Liefst een weekend ofzo. Alhoewel heen en weer rijden ook wel kan.
Maar wil niet alleen
Ik wil eigenlijk in de bak rijden vandaag. Maar als hij erg hard is, gaan we maar naar buiten denk ik.

dikke klonten onder de hoeven, dus we hebben een rondje van 6 km gemaakt waar ik er maar naast heb gelopen.

En [***] liep op het einde zelfs aan een los touwtje over gras heen (in het begin had het gras een beetje te grote aantrekkingskracht en hij is écht sterk
) .. Echt super zo'n snel-lerende vrolijke pony
En [***] .. die was gewoon helemaal [***], dus we gaan denk ik weer de goede richting uit
.
.
.
Komen mooie ritjes voorbij vooral jarloers op het strand
.

Toch jammer dat een boog niet gaat bij mijn fjordenvriendje.