Leuke dressuurfjord
@ xxVon : denk niet dat we dat ooit gaan vinden .. Het is zo raar, omdat er eigenlijk niks mis is met hem verder. Dan zou het echt zijn omdat hij geen gras meer krijgt (want in vers gras zit veel vitamine E) maar dat lijkt me zo raar want dan zouden er zoveel paarden met een tekort moeten rondlopen ...
Maar heb wel het idee dat hij beter gaat, misschien door die gelatinaat erbij, of omdat hij nu op rust heeft gestaan, ik weet het niet. Maar ook vandaag was hij weer zichzelf (en niet boos, totdat ik de longeerzweep erbij nam

). Heb hem ook even laten lopen en hij was weer echt Cobe: niet meer doen dan nodig en boos kijken om indruk te maken maar dan toch netjes doen wat gevraagd wordt

Hij ging ook uit zichzelf heel vrolijk hindernissen springen .. Schrok jammer genoeg wel weer van mensen die langs liepen, maar hij ging niet blind en ongecontroleerd aan de ren. Weet niet, het voelde gewoon anders .. Maar misschien beeld ik mij dat ook in

Dinsdag zou het mooi weer worden, wel koud, maar zonnig. Misschien dat ik hem dan eens opzadel en zie hoe hij onder het zadel voelt, kan nog altijd te voet verder gaan als ik het niet vertrouw