Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Als je de app op je telefoon opent zie je in het scherm waar jij je buitenrit kunt starten rechtsonder een half rondje met een kleiner dan teken. Als je die aanraakt en naar links schuift zie je volgens mij de kaart met je route die je aan het rijden bent. Ik weet niet of je daar dan ook de route ziet die jij voor hebt geladen en en wilt volgen. Dat heb ik nog nooit gedaan met Endomondo.Als dat op je telefoon werkt zal dat vast ook wel op je horloge werken.
Chouchou schreef:Een handig alternatief is om een sportarmband voor je telefoon te kopen, telefoon daarin, endomondo route selecteren, en het scherm dan niet weer vergrendelen. Dan draag je hem makkelijk om je arm net als een horloge, en met zo'n transparant hoesje zie je dus gewoon het scherm
xxVon schreef:Bagheera_206 schreef:Als je de app op je telefoon opent zie je in het scherm waar jij je buitenrit kunt starten rechtsonder een half rondje met een kleiner dan teken. Als je die aanraakt en naar links schuift zie je volgens mij de kaart met je route die je aan het rijden bent. Ik weet niet of je daar dan ook de route ziet die jij voor hebt geladen en en wilt volgen. Dat heb ik nog nooit gedaan met Endomondo.Als dat op je telefoon werkt zal dat vast ook wel op je horloge werken.
Dat is handig om te onthouden, ik ben nameljk bang voor verdwalen ^^. Voor Apple heb je zeker alleen de Iwatch als mogelijkheid?
[***] schreef:Hier ook een garmin gpsHeerlijk ding.
Kan je ook intervaltraining op doen en dan geeft die om de zoveel minuten een piepje. Heel handig(weet alleen nog niet of je ook verschillende tijden kan instellen, maar bv. op 5 minuten zetten en dan piepjes tellen is ook niet moeilijk .. even kijken trouwens ook niet
).