Hey Karen, jij hier!
Leuk dat je ook mee doet. 
Kaatje_S schreef:Hoi allemaal!
Sinds vandaag doe ik ook mee aan de challenge, dus zal me hier even voorstellen.
Ik ben Karen en ben in het bezit van 3 IJslandse ruinen.
De oudste, Funi, is inmiddels 24 en is nu meer van m'n moeder dan van mij. Zij doet er alles nog mee: rijden, lessen, longeren, fietsen, wandelen...
[ [url=m/99dxT3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna is Bliðfari gekomen, hij is nu 11 jaar. Hij staat op dezelfde stal als waar ChouChou (Rachel) haar paard staat, dus wij rijden ook gezellig op de Utrechtse Heuvelrug. Ik rij met hem niet erg lange afstanden, we rijden liever kleinere intensieve rondjes. Hij heeft een aantal jaar gestaakt, dus ben al heel blij dat we lekker voorwaarts deze rondjes kunnen rijden.
[ [url=m/K1dfey.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gTW3qI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als derde hebben we Sigþór (a.k.a. de GVR), hij is nu 5 jaar. Van half oktober tot half januari ben ik samen met Rachel bezig geweest hem zadelmak te maken en op het laatst ging hij ook onder het zadel als handpaard mee het bos in (waarbij soms op het laatst ook een stukje los). Hij staat nu weer met vriendjes op de wei in Drenthe om het allemaal te verwerken, in mei zal hij verder opgeleid worden tot rijpaard en zal dan ook weer deze kant op komen.
[ [url=m/xKzZfc.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het begin aan een touwtje mee een stukje naar buiten
[ [url=m/nfVluN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een van de eerste keren als handpaard onder het zadel mee
[ [url=m/Affm6r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga er vanuit met hen nog vele kilometers te zullen maken!