Oh myrthe. Heb je andere verhaal gelezen en na zovel pech en natuurlijk geluk is idd erg op zon manier afscheid te moeten nemen. Hopelijk kom je weer een maatje tegen. Sterkte ermee.
Ik lees even bij Marcella beterschap voor t paard.
Yentle staat te genieten op dr nieuwe plekkie, staat echt fjord te zijn in weer en wind. Nu lekker buiten 24 uur maar wel met een schuilstal. Woensdag gaan wij helemaal over en wonen we bij Yentle.
En, allemaal nog gereden dit weekend? Ik vandaag. Gisteren kon ik niet. Dwars door de natte sneeuw....koud(mijn handschoenen lekken dan door),maar niet heel nat dankzij mijn geweldige regenmantel.
Het hielp bij mij wel dat 4 andere stalgenoten ook iets met hun paard hadden gedaan/gingen doen. We hebben in een jaar tijd best wat nieuwe stalgenoten gekregen (3 paarden overleden, 1 verkocht, paar verhuisd naar een voor hen passendere plek) en van die nieuwelingen zijn er gelukkig wat meer die (die hard) rijden.
Mag ik me hier ook melden? Naast de westerntraining rijd ik ook minimaal 1, maar vaker 2 of 3x per week buiten. We zijn weer wat aan het opbouwen. De ritten variëren momenteel tussen de 10 en 20 km. Zondagochtend met zonsopkomst zijn erg favoriet momenteel. Bij goed weer uiteraard
Anoniem
Geplaatst: 19-01-15 16:49
Tuurlijk, gezellig!!!! Heerlijk, zonsopkomst. Ook in wintertijd?
Ja ik ook. Maar te paard is toch anders Ik zet er overigens nooit mijn wekker voor, maar heb 4 monsters die ver voor zonsopgang de boel op stelten zetten Soms blijf ik liggen en soms ga ik met Jim op pad.
Wat was het mistig vandaag! Dus ik heb maar gewoon in de bak gereden vandaag. Veel gegaloppeerd en stretch oefeningen gedaan. Ging lekker!
Nou, elke dag 5.15 de wekker maakt dat ik op woensdag, zaterdag en zondag gerust tot 9.30 uur slaap hoor. Hier gelukkig niet van dat soort harige lawaaischoppend tuig( ) in huis, en manlief slaap zelf ook graag uit. Van de zomer op Texel wel 1x dewekker vroeg gezet en om 6 uur gaan rijden. Weliswaar was de zon toen allang op, maar het was wel leuk rijden.
Yuk, 2.25 is echt geen tijdstip.... Ik wil dit voorjaar graag ook echt eens een dauwrit maken, dus lekker voor zonsopgang de bossen in en wild spotten.
Jep. 4 stuks, waarvan 2 nog vrij jong. Die breken regelmatig de boel af om half 7. Biologisch ritme Zij hebben er geen boodschap aan dat ik uit wil slapen helaas
Dauwrit is ook gaaf. Maar dan midden in de zomer. Of voorjaar inderdaad. Als het nevelig is aan de grond en de zon op komt. Op zondagochtend, als er niemand is. De wereld is dan zo mooi!