zo ben weer uit de modus. Heb laatste twee weken weinig gereden brrrrr koud en geen zin. druk met sinterklaas en ga zo maar door. Mijn koppie is weer leeg en heb een leuk nieuwtje. Binnenkort hebben we een eigen stukkie grond. Eindelijk wat zekerheid voor de toekomst en dat we onze beestjes kunnen behouden zonder zorgen van dat we ooit weg moeten. Dit was waarom ik even niet hier aanwezig was. Nu hoeven we alleen nog bij de notaris te tekenen en dan is het van ons.
Hier niet meer gereden sinds vorige week zondag, vandaag alleen ff geoefend op wat basis dingen ze doet de laatste tijd vervelend met halster en hoofdstellen aandoen. ongeacht welk halster of hoofdstel of het nu dus bitloos of met bit is, dus daar maar eens effe mee geoefend. Ik denk dat ze nog hele erge jeuk heeft achter haar oren (zomer exceem) Of dat het daar in iedergeval gevoelig is ze heeft daar ook veel meer schilfers in haar vacht als elders. Dus ik probeer het nu maar gewoon rustig te houden. een touwhalster aan doen gaat wel gemakkelijk dus doe ik dat voorlopig gewoon maar en dan goed belonen als ze dat goed toe laat en dan probeer ik vanuit daar wel weer halsters en hoofdstellen
Dus geen ritjes ook mede omdat mijn enige rit maatje op dit moment niet vrij is op de dagen dat ik vrij ben en ik helemaal alleen nog wat spannend vind. heb ik maar een topic geopend om te zien of er nog mensen van bokt toevallig in de buurt wonen Of in de mogelijkheid zijn om een keer te komen haha
Jammer genoeg niet in de buurt... Wel lastig probleem.
kinel
Geplaatst: 18-12-14 17:49
Bah wat een blubber overal. Heb vanmiddag toch maar een borstel over mijn smeerkees gehaald. Daarna rondje gewandeld. Woensdag mogen we gaan tekenen. En dan hebben we ons eigen stekkie.
Gelukkig morgen wel vrij, maar dan moet ik ook wel echt even goed bijslapen. En dan alleen zaterdag van 04.00 t/m 11.30 uur. Wel leuk verdienen zo en financieel ziet het er steeds beter uit.
Silence
Ik heb gister nog 'n rondje gereden, maar het ging alleen maar harder waaien en op het laatst ook nog regenen. Trots op m'n merrie dat ze zo goed het rotweer heeft doorstaan, maar vandaag krijgt ze toch echt een dagje vrij.
Silence
Hele lange dagen is gisteren dus uiteindelijk 22.30 uur geworden. Gelukkig vandaag dagje vrij en eigenlijk ook niet van plan om te werken. Mag een zaterdag weer van 04.00 t/m 11.30 uur.
yenopi
Geplaatst: 19-12-14 13:26
Dit jaar een kerstgroet met mijn hondjes , ik ben druk met de verhuizing bezig ... dus t wordt een rommelige kerst ;