Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalla schreef:Ik kan weer activiteiten uploaden en omzetten naar paardrijdenMeer mensen die dit al ontdekt hadden?
Even bedenken of ik alle gemiste ritten alsnog ga uploaden, wel leuk ook voor de bokaal.
Cchanny schreef:Chantalla schreef:[
Wat leuk en gezellig!! Hij fietst dan mee op het ruiterpad?
Chantalla schreef:Cchanny schreef:Wat leuk en gezellig!! Hij fietst dan mee op het ruiterpad?
Jaa vandaag wel grotendeelsen stukje illegaal op wandelpaadjes want die zijn leuker
De mtb route loopt ook door het bos. Ik weet precies waar die het ruiterpad kruist maar niet precies hoe die loopt. Gaan we nog even uitzoeken, dan kan ik een stukje rustig aan op het ruiterpad en hij een stukje tempo op het kronkelende mtb pad. Vandaag ook klein stukje geprobeerd maar dat ging niet helemaal soepel
Cchanny schreef:pinkie87 schreef:Zie wel fijne vooruitgang kan fotos er bij zetten kon ik voorheen niet.
Hier dinsdag naar kliniek met nox
Spannend. Alleen onderzoek? Of dan ook eventuele extracties direct?
pjer schreef:sterkte met de onderzoeken!
qua challenge: misschien 3x per week rijden? dus niet perse een afstand maar meer bedoeld om de regelmaat er weer in te krijgen.
Hier de paarden net voor de hitte van vorige week voor het laatst gereden toen had een van de twee rare bultjes onder het tuig (we denken nu bulten van de dazen) en dat weekend met de hitte vrij gegeven. Dit weekend waren we aan het klussen en er was veel regen dus uiteindelijk niets gedaan met ze. Dus we moeten weer even er in komen.
Bloodymary schreef:Sterkte met de blessures en onderzoeken!
De challenge draait weer. Benieuwd of ik hem deze maand haal. Is weer een rare maand, want volgende week gaat Cas verhuizen. Naar een stal 5 minuten verder, maar voor het eerst in een grote kudde. Ben benieuwd. Hem kennende denk ik dat hij het wel leuk gaat vinden. Maar blijft raar na bijna acht jaar.
pinkie87 schreef:Nou terug van de kliniek..
Dit had ik eigelijk niet verwacht maar geeft wel duidelijk waarom het plotseling zo achteruit ging.
Hij heeft blijkbaar afgelopen 1 a 2 maanden klap van paard gekregen
Wat nu betekend dat hij 28ste moet gaan uitlogeren. Dan gaan er 2 snijtanden en 1 kies die al los zit er uit.![]()
Kosten plaatje rond de 1000euro..
Schrok er allemaal wel heel erg van. Mijn ouders schieten het gelukkig voor en dat ik dit later terug kan betalen.
Maar wordt weinig rijden momenteel met hem en ging zo heerlijk