Eerst even een foto die Gerard gisteren in de schemer op de wei in Lhee gemaakt heeft...

Maar verder naar vanmorgen. Ik was al erg vroeg wakker.. zeg maar TE vroeg.. half 5... En in de verte was een geluid te horen dat leek op een helikopter, of nee meer een motorheggeschaar... maar zo vroeg?? Gelukkig daarna wel weer in slaap gevallen, de hele wereld bij elkaar gedroomd, en net voor de wekker wakker. De honden mochten daarna van mij Gerard wakker maken.. maar de dames hadden andere plannen

Daarna gauw aankleden en naar buiten, want de zon scheen!! En zo konden we heerlijk in het zonnetje ontbijten.

Voor het afbreken van haar tent, moest Wendy nog een belofte inlossen.. En zodoende kreeg haar trouwe tentje een dikke knuffel van haar (en nu moet ik er bij schrijven dat het onder dwang was hahahaha)

En mocht ze nu nog geen hekel aan mij hebben, dan heeft ze dat wel na deze foto

Na toch nog veel te veel tijd (Wendy schoot niet op

Allereerst richting de heide, om daar dan naar rechts te gaan.

En tja, dit blijft een leuke compositie (ohh mooi woord

En dat was het prachtige uitzicht aldaar..

Maar al snel verlieten we de hei, en kwamen we op een stuk dat meer weg had van een motorcrossbaan.. Hier moeten we volgend jaar maar eens een alternatieve route voor bedenken.. Was blij dat de fietsen er nog aanhingen aan het einde..
Maar we waren dit pad nog niet af.. en er doemde al een nieuwe uitdaging aan... Welke lamlul zet zijn auto zo in de weg op een zandpad?? Precies ten hoogte van een paaltje zodat ik er met moeite langs kon via het fietspad... sukkel

Niet lang daarna verlieten we de bossen, en reden we over een leuk slingerweggetje.. We hadden heerlijk in de zon kunnen rijden, als er niet allemaal bomen langs de weg stonden.. Gerard, die was vertrokken in t-shirt en korte broek, gaf het op en pakte zijn vest en menschort er maar bij..
Vlak voor we het water overgingen, doemde er weer gele borden op... maar dit keer was het iets voor fietsers.. pff weer geluk

En toen, eindelijk... reden we in de zon.. Maar omdat er een overkapping over de bok zit, zat ik alsnog in de schaduw. Grr.. Kussen helemaal aan de rand geschoven, hoofd op Wendy`s schouder en genieten maar (van de zon

De pauze was weer heerlijk, gebakken ei op een wit bolletje.. Mmmm. De paarden stonden weer aan de stik, en Hope had sjans van een paar jonge kerels...

En toen was het richtig Diever.. Zagen nog een dode ree langs de weg liggen (Gerard opperde al om hem mee te nemen, we voeren de honden namelijk vlees ipv brok

Bij Diever werden we opgewacht door paparazzi met camera, die ons daarna vooruit ging naar de supermarkt in het dorp..

Ze heeft zelf een heel leuk fotoverslag gemaakt, dus ik plaats de link hier en 1 foto die ze gemaakt heeft toen we weer richting het bos gingen.
De link naar haar prachtige foto`s: http://klik-fotografie.weebly.com/fotos ... erard.html
En de foto waarop iedereen

Na de boodschappen snel weer het bos in gedoken, alwaar Wendy alvast een voorproefje nam van de mooie slingerpaadjes, terwijl wij veilig op de (relatief) bredere paden bleven.
Vlak voordat we het bos uitkwamen, kwam ze weer aangereden..

Toen nog een klein stukje verhard, om daarna bij het doel van de rit te komen.. Daar verdwenen de paarden in kniediep gras, en wij heerlijk zijn gaan barbecueën (leve autocorrect, stom woord

Ons uitzicht hadden jullie al gezien, dit is een foto richting de camping.. Wat een straf he?

Oja.... Mijn vader blijkt niet alleen mee te lezen hier... hij heeft ook al in dit topic gepost.. Welke bokker vind het eerste uit welke boktnaam hij gebruikt... (wij weten het al.. is gewoon een test of jullie dit topic wel goed lezen hahaha)
Ligt het nou aan mij... of worden de verslagen steeds langer.... Mmmmmm
EDIT: Door het veel te lange verhaal vergat ik helemaal de clou van het rare geluid dat ik `s nachts hoorde.. Iedere boer met een trekker en een stukje gras, was dit aan het maaien vandaag.. Overal joegen ze met maaiers en schudders over het grasland.. en sommige begonnen daar schijnbaar al HEEEEEL erg vroeg mee...