Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien ga ik morgen nog een kerstrondje doen, en anders krijgt ze lekker een paar dagen vrij
Ik help een vriendin met het beleren van haar IJslander, we waren nu twee keer naar het bos geweest met het jonge paard als handpaard mee (en nog een aantal keer gewoon wandelend), en gister ging ik erop! Nog steeds gewoon aan een touwtje, maar dit was wel z'n eerste echte bosritje! Super leuk om zo'n heel proces mee te maken! Hij was heel braaf, schrok wel een keer van een mountainbiker die van achteren langs kwam, touw moest worden losgelaten maar hij luisterde super goed en stond na een paar passen weer stil (zo klein dat je het op de grafiek niet eens ziet
).
gisteren 15 km gemaakt onder het zadel vandaag rondje gemend 9 km, morgen een stuwwal training bij Renkum, en maandag staat er ng een buiten rit op de planning met een vriendin, paardjes moeten flink aan het werk
woensdag en donderdag zal het wel niets worden met het vuurwerk vrees ik JoycexEnya schreef:Heb vandaag weer een rondje van 10,6 km gemaakt met me moeder.
We hebben geoefend met inhalen en wegrijden van elkaar, Enya wil iig graag bij haar maatje zijn en pakt het bit dan vast, ze deed super goed.
Wil nog eens bij vreemde paarden proberen..
xxVon schreef:JoycexEnya schreef:Heb vandaag weer een rondje van 10,6 km gemaakt met me moeder.
We hebben geoefend met inhalen en wegrijden van elkaar, Enya wil iig graag bij haar maatje zijn en pakt het bit dan vast, ze deed super goed.
Wil nog eens bij vreemde paarden proberen..
Oh wat fijn dat je de luxe hebt om dat te oefenen. Heb je a besloten of je equiday of endurance doet 9 april?
Stuiterbal! Niet de hele tijd hoor. Eerste kwartier helemaal leuk en relaxed, daarna die fjordenkop erop en drámmen.... Pfff!
Stug door gereden en toen hij weer ging ontspannen even goed gas gegeven tot hij zelf langzamer wilde
En laatste half uur heerlijk onstapennen, ook in draf en dus nog even geoefend met lang en laag etc. Zo fijn!
)