Adnari ; richting Grolloo, Elp, De Tweelingen ... je kan uren dwalen in het bos. Ik weet zo geen pasklare route ... heb daar gewoond dus zit meer in mijn hoofd ! Jullie maken nogal kilometers toch ? Richting Ees of Schoonoord ?
Wij gaan dit weekend heerlijk naar Renesse. Vrijdagmiddag vertrekken en dan zaterdag en zondag heerlijk genieten van (zon?) zee, strand, de paarden en lekker eten..
ikke
Geplaatst: 17-09-14 15:30
Robijntjah schreef:
Nuenen!
...dwars
Als je een braaf paard beschikbaar hebt, zou ik nog wel mee willen; eigen paard is ziek dus geen optie.
Eergisteren ben ik voor het eerst sinds [naam] op deze manege staat alleen naar buiten gegaan en heb even rustig een halfuurtje gestapt. Vandaag voor de tweede keer een half uur, dit keer met stukjes galop. Het ging goed.
Yentle logeert in Witteveen, ik slaap weer thuis .... maar we hebben er 3 uur overgedaan incl. pauzes
Jet
Geplaatst: 19-09-14 07:08
Grappig is dat, dat je zelf weer thuis slaapt. Je hebt lekker rustig aan gedaan zo te lezen, kon ook mooi met dit prachtige weer.
Maarten, leuk dat je nu op je nieuwe stalling alleen naar buiten bent geweest, samen is natuurlijk wel gezelliger maar het is altijd makkelijk als ze ook alleen kunnen.
Lekker! Het is hier heerlijk weer. Heb al weer een paar dagen niet gereden helaas. Van het weekend te druk, en gisteravond had meneer een los ijzer :-( . Donderdag de smid, dus dan kunnen we weer!
Meisje van 25 heeft afgelopen weekend heerlijk genoten, de heenreis 3 uur over gedaan omdat ik zelf veel heb meegelopen. Toen ze haar vriendje zag was ze zo blij, tis altijd net alsof die twee al jaaaren getrouwd zijn. Haar vriendje is een Arabier en is ook 25 jaar oud. Vrijdag en zaterdag mocht ze meehelpen bij de ponylessen bij Natuurlijk Paardleiden. Ze heeft ontzettend haar best gedaan, is helemaal vertroeteld en ingevlochten en geknuffeld .... maar liet ook zien hoe braaf ze is en liet de kleine meisjes op haar rondhobbelen. Ik fietste mee. Zondagochtend ben ik al op tijd weer terug gegaan maar toen wist mevrouw dat we weer terug gingen. Ik heb het eerste half uur meegelopen, maar ben toen uit nood maar opgestapt want ze liep zoooo hard dat ik t bijna niet bij kon houden Dwars door westerbork heen en daar kwam mijn man ons tegemoet fietsen, onder de tunnel door ging ook superbraaf en toen bijna in galop naar huis ! Ze was zo blij toen ze haar weidevriendinnen weer zag. Kortom z'on 30 km gelopen, in flink tempo. Nog een paar fotoos ;