Ik ben nu deel 1 op oypo aan het zetten, heb de voorbeeldjes zo groot mogelijk gemaakt dan kunnen jullie ze daar met een screenie gewoon vanaf "jatten", scheelt mij weer een mapje maken.. Ben alleen nog lang niet klaar..
Jamiefris
Geplaatst: 20-10-15 13:46
Tigress schreef:
Jamiefris schreef:
Das wel weer een sauna bezoekje waard
Dat dacht ik! Ik zou al zweren je te hebben herkend
Hahaha ja ik was zo goed aan het schoonmaken!!
Caro_MarjaH
Geplaatst: 20-10-15 15:29
zo gaaf al die foto's! En nog een stuk op Omrop Fryslan ook gezien! Deze foto kwam ik ook nog tegen op fb, echt heel bijzonder bewerkt:
bruigj
Geplaatst: 20-10-15 15:31
Ook ik heb op zondag flink wat foto's gemaakt. Ik zag mijn linkje naar het eerste album hier al voorbij komen. Inmiddels zijn bijna alle bewerkingen aan het laatste album toegevoegd... Op facebook heb ik de albums al gedeeld. Voor de mensen die geen facebook hebben plaats ik de linkjes ook nog in dit forum....
Oke, ik heb de foto's opgeslagen en bekeken welke ik in een topic wil en kom nu aan 15 foto's. Dus ik maak er gewoon 1 aan. Haha. Dan maar een deel 2 met foto's van Amanda!
Echt super foto's Amanda! Gaat lastig worden een keuze te maken welke ik ga bestellen. Je hebt ons er mooi op gezet
sloffiee
Geplaatst: 21-10-15 11:01
_l_amanda_l_ schreef:
Ik ben nu deel 1 op oypo aan het zetten, heb de voorbeeldjes zo groot mogelijk gemaakt dan kunnen jullie ze daar met een screenie gewoon vanaf "jatten", scheelt mij weer een mapje maken.. Ben alleen nog lang niet klaar..