Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Helenalena schreef:Kwiri gat deze ochtend naar de vaste wal.. aan de ene kant wel jammer, heerlijk rijden op het eiland. aan de andere kant scheelt het me veel reistijd op mijn vrije dagen en kan ik wat grotere rondes gaan rijden.
Helaas door werk pas woensdag weer tijd om te rijden, kan ze in elk geval op haar gemak weer wennen op haar nieuwe stekkie. Ben erg benieuwd hoe ze het in het verkeer gaat doen! Misschien eens vragen of de eerste keer iemand ff mee wilt fietsen, of op een mak paard mee wilt...
Jaan81 schreef:Mijn knollie is gisteravond ook nog ruim een uur meegewerkt met z'n bijrijdster. Vindt ie heerlijk! Reflectie en lichtjes erop en eraan en hobbelen maar
Jaan81 schreef:Daar rijd ik dan niet. Maar dat zijn ook vaak duinen, strand en bos. Ik pak in het donker weinig onverharde paden, kan ik niet goed genoeg zien wat er is, aangezien er daar geen lantaarnpalen oid staan. En m'n knollie let zelf vaak te weinig op de weg, hij kijkt liever om zich heen. Zou t mezelf nooit vergeven als ie dan ineens in een put stapt oid.