Zo vandaag ondanks flink nat te zijn geworden toch even lekker gereden. Was droog toen ik weg ging ,maar buienalarm meldde zich al snel. Toch gewoon doorgereden. Was toch wel lekker. Nelleke was braaf maar wakker. Geen galopje gedaan vanwege erg natte ondergrond.
Heerlijk uitgewaaid met Yentle !!! Ze had haar standje vliegtuig aan gezet, dat betekend dat we loeihard gaan en ze wat ondeugend is. Heerlijk dat het herfstachtige weer haar zo goed doet, we zijn weer lekker aan het kilometervreten !
gister 21 km gereden door t bos en de hei, hadden een paard mee waarvan we niet wisten wat hij zou gaan doen, hij wil nog weleens stout zijn en dit was de eerste keer dat hij niet zijn standaard rondje zou doen. Hij heeft zich top gedragen en het was voor herhaling vatbaar
Hier even druk bezig met andere dingen en rijden doen we wel weer als we verhuist zijn.
sanowa
Geplaatst: 17-08-14 20:10
Hier druk geweest met werken, maar gelukkig krijg ik nu weer mee tijd. Vandaag wel wedstrijd gereden in KWB dus weer 22 km erbij. Morgen ritje met m'n andere paardje
Ik heb do/vr/za/zo gereden, dus mijn merrie is een dagje vrij. Gezien de hoeveelheden regen die nu naar beneden komen is dat niet eens zo'n gekke keuze. Morgen hopelijk met een stalgenootje samen een rondje doen.
Met Tris zijn hoeven gaat het niet goed.. Dus die heb ik lekker op de wei gelaten. Toch heerlijk buitengereden op fjord Lillan, wist niet dat fjorden zo lekker zaten!
Lori
Geplaatst: 22-08-14 11:07
Ik heb extreem gekilometervreet gisteren. Mijn overgrootvader (pepe) wilde dol graag eens Jack zien maar gaat niet graag lang van huis af, had zo iets van wie weet hoe lang die nog mee gaat om het plat te stellen ik ga eens met Jack langs zodat hij Jack ook eens gezien heeft. 30/33km Heen gereden door enkele weg omleggingen. In de terugweg 21km terug gereden via een andere baan en door het stadscentrum letterlijk. Tussendoor heeft hij ruim 2/3uur pauze gehad waar hij kon grazen en drinken, de teller komt zo op +50Km gisteren wat hij goed heeft uitgelopen en hij had ook enkel bij zijn singel en onder het zadel gezweet .
Straks tussen de buien door even 'm los stappen met een klein rondje aan de hand door het dorp .
wow hetlevenwint dat is idd vreten. super dat je dat gedaan hebt. wel fijn van die makke paarden. Bij ons de weg aan twee zijden afgesloten en dus nu heerlijk rustig. Er komen twee rotondes en ben gisteren gewoon tussen het bouwverkeer door gereden en ook Nelleke geeft daar niks om. Wil ook nog eens een rit van zo`n 30 35 km maken maar wil niet alleen. Dus wie een keer zin heeft?
Tris vandaag nog op rust gelaten i.v.m. zijn slechte hoeven... Hij was heerlijk door de wei aan het galopperen dus hij kon zijn energie toch wel kwijt.
Heb zelf nog wel genoten van een Buitenrit op Ragnar
Ik vind hem heel fijn, hij is wel dik en moeilijk te wassen aangezien het rode echt leer is. Ik had hem van een webshop maar die bestaat niet meer... maar ik geloof wel dat ze tegenwoordig bij meer van die ruiterwebwinkels te koop zijn.
wat een leuke ritjes maakt iedereen door de regen,haha... Ik heb vorige week zondag voor t laatst gereden, wel nog wat getut en gelongeerd van de week en hij is met adnariM wezen boscrossen.
Hopelijk van de week weer ff rijden... Het is ook wel echt bagger weer he!!!
Jet
Geplaatst: 24-08-14 23:28
Volgens mij heb ik zoiets laatst bij de Country Mill in Nijkerk gezien. Ziet er best leuk uit hoor!
Ik heb zaterdag eindelijk ook weer op mijn eigen Jip gereden. Mijn man is in de vakantie ook weer gaan rijden, die was een paar x meegeweest, waarbij we dan noet zo ver gaan en ik op een geleend paard zit. En Jip kreeg vorige week nog visite van twee meiden van de manege waar hij 18 jaar manegepony is geweest voor hij bij mij 'met de VUT kwam. Wel een flink eind gereden, maar ik ook niet zelf op Jip.
Zaterdag in de stralende zon een rit over de prachtige paarse hei van de Posbank gemaakt, in totaal zo'n 16 km. Erg van mijn eigen vriendje genoten!
Gisteren ben ik met [naam] naar het strand geweest, het heeft best veel geregend die dag maar toen we er waren was het zonnig. Blacky heeft nog foto's van ons in het water gemaakt en ik heb keihard met [naam] door het water naar de kant gegaloppeerd.
vandaag weer heerlijk met mijn stuiterbal gereden. We moesten anders naar het bos toe rijden omdat het kruispunt helemaal open ligt en we er dus niet meer langs konden. Toen dacht ik slim te zijn en dwars over het grasveld te kunnen bij ons langs de wei. ging dat ook niet vanwege grazende schapen. Hun afrastering stond over de hele breedte. Dus maar 2 km lang de weeg rijden om op de hei te komen. madam had peper in haar kont en dus er voorwaarts. Ben al met al drie uur weg geweest. En een kleine 18 km gereden.