Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:20

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:29

@ Simone: Heb aan jullie gedacht vandaag, sterkte met de verwerking

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:38

Oeh.. spannend jaan. Leuke uitdaging! Leuke topics komen er ook weer voorbij. Wij gaan morgen weer een rondje maken, als het weer een beetje mee wilt werken.

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:04

Heel veel sterkte Simone :(:)

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:41

Ik ga vanmiddag maar weer eens een rondje buiten doen, dat is al lang geleden :P
Even lekker kilometers maken

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:34

Ik ga naar de binnenbak, even oefenen voor de les donderdag

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:56

Afgelopen vrijdag een heerlijk rustig ritje gereden, weer eens wat anders voor mij. Normaal ligt mijn snelheid een stuk hoger.
Afbeelding

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:37

Ik was vandaag een beetje aan het twijfelen of ik wel een rondje zou doen i.v.m. de wind.. toch maar gegaan, moet toch ook weten hoe ze dan is en nu kan ik nog in een rustig gebied rijden.
Weer heel veel overgangen gereden, aangezien ik al tot 2x toe geen rem heb gehad.. ging eigenlijk wel goed. Ze was een beetje fris, maar prima terug te rijden op stem. Mijn plan was om enkel te stappen en halt te houden, met wat kleine stukjes draf.. de eigenwijze knol dacht er even anders over. :+
Ze had wel even zin in een galopje, is goed terug te zien in de grafiek.. en de hoogste snelheid zegt ook wel wat. (Hoezo kan een trekpaard niet hard in galop?) :') Ze was nu gelukkig een stuk makkelijker terug te rijden op stem.. weer netjes terug gereden naar de plek waar ze een tandje harder ging en toen ging het prima. _/-\o_

Ik merk wel dat ze echt nog weinig ervaring heeft onder het zadel, maar we komen er wel, elke keer is te merken dat ze weer wat bij leert. Je kan ook niet in 1 keer te veel van d'r verwachten.. ze is eigenlijk echt super braaf en aanhankelijk, ze houdt gewoon van hard gaan denk ik. :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:45

wauw mijn eerste ritje met zadel incl drafje en klein galopje is een feit ! Ik ben zo trots! ♡

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:50

Helene, 31km/u is nog niets, wacht maar tot ze meer kracht heeft, weet zeker dat ze dan Tycho zn snelheden met gemak haalt! (hoogste van Tych is 43km/u)

Gaef Fading! :):)

Hier weer niet gereden, wat een #*^%weer

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:59

Dat denk ik ook wel dat ze dat haalt. Heb haar nu ook nog ingehouden. Nina scheurde toen op t strand ook zo hard achter Tycho aan. Ze hield het niet lang vol.. Gelukkig.. Had mijn mond vol zand van Tycho namelijk. _O-
Volgens mij gingen we toen ook richting de 40 km/pu.. als het niet harder was. :wow:
Maar eerst maar ff de rust er in rijden bij dr.. Daarna mag ze van mij flink crossen.. heerlijk die kracht onder je voelen!

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:02

Hier vanmiddag eerst met de shet op pad geweest en daarna met diva, gelukkig was ik net voor de regen thuis. Shet ging echt heel fijn alleen vergeten de gps aan te zetten. Diva was niet zichzelf, maar eenmaal op het strand ging het wel... volgens mij haat ze echt regen en 27/7 buiten met schuilstal :Y)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:23

Ik heb maar niet gereden met die buien, staan al 2 dagen stil,
wil morgen weer een Rondje rijden :)
Hoop snel weer beetje droger wordt :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:27

Heb 2 andere paardjes buiten gereden :)
en me eigen maar in de bak :) toen was het al Donker :)

Afbeelding

Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:00

Ben mn route voor morgen een beetje aan het plannen, en wat baal ik af en toe dat er geen mooie zandpaden/bos in mijn buurt zitten en alle leuke wandel/fiets paden (helaas ook verhard) een groot verbod voor paarden voor staat (soms negeer ik ze, maar een heleboel routes hebben ook van die fietssluizen, daar past pony-lief niet doorheen).
Iemand nog tips om me op te beuren? _/-\o_

Moet snel maar weer eens mn vader en een trailer regelen voor een ritje naar de Utrechtse heuvelrug, 24 km er naar toe lopen vind ik wel iets(jes) te veel :x .

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:07

Moet gelijk aan dat nieuwe liedje van Marco Borsato denken ;) Bijna overal is wel iets mooits te zien of te horen.

Ik heb vanochtend weer les gehad, dus kortste weg erheen en met omweggetje terug. dan pak je toch mooi ff 6 km erbij, en verder best lekker gereden. WErd onderweg nog tegen me gezegd dat ik een bikkel ben en altijd gewoon ga rijden. Maar nu waaide t altijd een beetje flink, das toch geen reden om niet te gaan rijden :?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:14

As het echt hard waait ga ik het bos niet in.
Ik ben veel te bang dat er nog losse takken hangen enz. Dan maar een dagje niet.

Een stalgenoot heeft het een keer gehad. Hij ging de dag na een storm het bos in en 20 meter achter hem hoorde hij gekraak en is een enorme eik omgegaan....
Toen ben ik wel een stuk voorzichtiger geworden.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:25

Jaan81 schreef:
Moet gelijk aan dat nieuwe liedje van Marco Borsato denken ;) Bijna overal is wel iets mooits te zien of te horen.

Ik heb vanochtend weer les gehad, dus kortste weg erheen en met omweggetje terug. dan pak je toch mooi ff 6 km erbij, en verder best lekker gereden. WErd onderweg nog tegen me gezegd dat ik een bikkel ben en altijd gewoon ga rijden. Maar nu waaide t altijd een beetje flink, das toch geen reden om niet te gaan rijden :?

Yes I know.. het is hier ook wel mooi.. maar af en toe wou ik dat ik aan de veluwe woonde.. En ik mag nu helemaal niet klagen, paarden staan aan huis, we produceren hooi genoeg en omdat ik bepaal staan ze nog lekker op de weide ^^

Stappen en draven doe ik wel op het asfalt, galopje liever in de berm, maar die is nu te sompig, en als was hij dat niet, dan ligt het vol met afval wat mensen uit hun autoraam gooien -O-

plus je moet altijd super goed uitkijken dat ze niet schikt en opzij springt, want de kans is hier groter dat je onder een auto komt dan in het bos

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:47

Heerlijke rit gereden :)
weer grenzen kunne verleggen :)

Afbeelding

Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:55

MachoPablo schreef:
Heerlijke rit gereden :)
weer grenzen kunne verleggen :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Kijk jij gaat ook gewoon over t fietspad. Ik moet gewoon niet mieppen ^^

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:13

Ja wij hebben ook vrij weinig ander keuze hou gewoon rekening met me weg gebruikers

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 13:59

Eind van de ochtend nog even lekker op pad geweest met m'n knollie. Was lekker, helemaal alleen op strand, via andere weg door t dorp heen gereden dan normaal (wordt ie blij van) en nog week 3 van dat schema aangehouden. Dat blijf ik even doen, want ben zelf niet in balans genoeg en kost hem nog net ff iets teveel moeite ;)
Afbeelding
Drafstukjes worden al iets constanter

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:35

Leuk dat velen van ons nog lekker buiten blijven rijden! Altijd leuk om alle verhalen te lezen en de foto's te zien!

Hier ook weer een klein rondje gedaan.. ik kan er gelukkig steeds meer de rust er in rijden! Zelfs wat overgangen naar galop en terug kunnen maken, ze vertrekt dan als een speer, maar is goed in draf terug te krijgen.
Haar gelijk verhuisd naar de dijk.. staat meer gras.
Afbeelding

Ik reed langs mijn werk.. en daar zijn eindelijk de eerste foto's van mij en Kwiri gemaakt! Zijn niet de meest geweldige foto's, maar ik ben er erg blij mee. <3
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:37

Afbeelding

Na de enting van gisteren een rustig rondje

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:04

Gisteren met Mando rondje van 18km langs de weg. Vandaag met Sancerre klein rondje Veluwezoom. Precies tussen de buien door. Heerlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding