Vanochtend rond half 9 te paard en rondje duinen en strand gemaakt met m'n topknol In dat trainingsschema klopt iets niet. Staat voor week 3 70min rijden: 20-5-10-5-20, dan kom ik toch echt uit 60 Heb 20-5-10-5-30 gedaan ongeveer, was iets verder van het parkeerterrein dan ik dacht, haha! Wel grappig om te zien dat je op het grafiek precies kan zien waar ik draf meneer windsurfers lopend over strand met hun plank en zeil TE spannend vond, haha! Maar het was heerlijk! Dus bij deze kaartje en foto's
Heerlijk jaan! Wij vandaag ook weer een klein stukje gereden. Veel overgangen gemaakt aangezien het knopje rem nog niet zo goed werkt. Daarna lekker beloond met wat lekkers..
De emmer heeft haar vast.. Het hengsel van de emmer zat net boven de neusriem van haar halster. Dat is een beetje te zien op de eerste foto. Op de tweede foto kwam het net los..
xxVon
Geplaatst: 14-11-15 09:32
Vandaag voordat het ging stormen een rondje rond huis gedaan. Erg grappig want het hele rondje lang kan je de boerderij zien over de weilanden ondanks de wind was ze er braaf. Op een stukje waar ze wel pittig was kon ik naar met stem commando's wel in stap houden.
Zo vond ik haar in de wei, eerste keer dat ik erbij kon komen
Vanmiddag rondje wandelen met t paard, maar niet zo maar! We mochten de Sint binnenhalen in Zierikzee! De eerste keer voor Tych, ik heb het met m'n vorige trekpaard een jaar of tien gedaan, toen in m'n eigen durp. Maar wat deed ie t goed en wat was ie braaf! Boel complimenten, een berg "Ooooh" en "Aahhhh"-s en nog meer foto's, haha! Toch bijna 4km dat je dan loopt, vandaar dat ik m'n beentjes toch een beetje voel
Wat een geweldige foto's en mooie ritten komen er weer voorbij! Supergaaf Jaan!!! Snap dat je trots bent op Tycho. Fijn Fading op naar een hoop mooie ritten samen Ha ik ga nu vooral hard in de andere challenge met mijn baan als postbezorger alleen kom ik iedere keer een beetje bekaf terug en heb ik niet zoveel energie meer om te rijden komt vast wel goed mijn conditie gaat hard vooruit nu
Haha pablo mocht ook mee lopen in de optoch ook de eerste x
whihi ik voel me benen ook hoor janneke
Anoniem
Geplaatst: 14-11-15 21:55
De Sint is duidelijk in het land
Hier een -ritje. Ging echt heel leuk (en dat terwijl het regende!)
Let niet op die 33 km/u, dat is iets wat we nooit zullen kunnen
Net toen we in draf vertrokken liet stalgenootje haar zweep vallen, dus even moeten stilstaan Daarna nog een fietser om de bocht, moesten we even gaan stappen en toen pas echt weg
Net een ronde met de hond wezen lopen over de dijk van t grevelingenmeer, maar dat was pittig! Waren er twee aan het windsurfen, bikkels! Ik vind t altijd heerlijk, wind en storm, maar verder dan een stapritjes kom ik dan niet.
S_imonee
Geplaatst: 15-11-15 11:52
Mooie topics dames!
Wat een woei he.. Hier regent het ook nog eens flink..
Ik ga vandaag en morgen afscheid nemen van mijn lieve meisje, Mata Hari. Ze is de laatste weken hard achteruit gegaan en heeft de laatste paar dagen zichtbaar veel pijn.. Ik heb het besluit genomen om haar morgen in te laten slapen Ik had haar nog een lang en gelukkig pensioen gegund, maar dit heeft helaas niet zo mogen zijn