Enorm verstelbaar, anatomisch bij de oren. En zorgt voor oog vrijheid

Lekker ritje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig kon ik hem terug vinden voor we aan het eind waren haha. 

Lekker de herfstgeuren van de grond opsnuiven! (Voor jullie minder interessant uitzicht haha maar word toch blij van mijn paard zo!)

Of ja, toch zeker 4.5 minuten
In het begin niet meteen vertrokken omdat we juist een natte, scherpe, onoverzichtelijke bocht hadden dus dat was niet zo handig. Maar meteen na de bocht ingezet en volgehouden tot het einde
Had even tijd nodig ... Gek beest af en toe 

S_imonee schreef:Duurden de 5 minuten ook lang [naam]?
Ik vond het echt lang duren .. Had mijn horloge zo ingesteld dat die om de 5 minuten piepjes geeft (echt héél handig!) en dus bij de 5e keer piepen (= 25 minuten stappen) aangezet (na de bocht) en mij voorgenomen om niet te kijken, maar dat was echt lang joh! Bepaald moment kon ik mij toch niet meer inhouden en heb ik toch gekeken maar gelukkig zaten we toen op 29 & nog wat.. 

Fijn dat het nu in ieder geval wel weer lukt!
Chouchou schreef:@ [naam]: Haha gelukkig pas na ruim 4 min gekeken, toen was je er al bijna! Gaat dus toch best, 5 minuten draven per keer. En super stabiel tempo, echt super netjes!
Is nog niet hard maar is wel fijn gelijkmatig en dat is voorlopig nog het voornaamste, het tempo wordt hopelijk nog wat opgebouwd als hij wat meer conditie krijgt/het leuker vindt 
Wel in totaal 3 minuten en algemeen tempo was best ok. Niet zo echt erop gelet dus hij is niet boven de 5 km/u gebleven, maarja, hij had gisteren al super zijn best gedaan dus mocht wel. Morgen weer kijken wat we gaan doen 
Zondag ging het zo goed, en de bak is zò slecht nu, gister nog wel 25 minuten door de modder wat geprobeerd, maar gewoon minder fijn zo. En aangezien het vorige keer toch goed ging, lekker weer gedaan! Helmcamera op zodat ik erna een filmpje naar mijn dierenarts kan sturen, super handig!
Bijv. richting km 6 konden we ook een snelle route naar huis nemen, dus daar wilde ze wat harder, piekje in de grafiek is een klein galopje, dat mocht, maar daarna maar even gaan stappen tot de splitsing waar we dan weer de andere kant op gingen, weg van huis. En toen weer heel relaxed verder
Ook op de terugweg zo'n 2 km voor stal nog keurig gedraafd met neus over de grond! Jeej! 
.