Ik meld me ook hier! Ik lees af en toe al eens mee, maar wil ook wel meekletsen 
Ik heb een 6-jarige Draver merrie genaamd Freya waar ik lekker mee buiten rij. Helaas heeft ze zich in mei verwond in haar wei, het lijkt op een draad waarin ze heeft vastgezeten, het zijn meerdere sneeën op haar achterbeen. Na dierenarts bezoekjes en een hele tijd alleen op een klein stukje te moeten hebben gestaan, is de wond sinds afgelopen weekend helemaal over! Alle korstjes zijn eraf, je ziet nog wel duidelijk het patroon van de wond omdat er nog geen haar groeit, maar dat herstelt ook nog wel.
Maandag alvast voor het eerst weer gelongeerd, dit was de eerste keer weer wat bewegen (op al een tijdje in een grotere wei na) sinds 7 weken dus we hebben het heel kort gehouden. De afgelopen dagen heeft ze daar met de regen lekker van mogen herstellen en vanavond longeer ik haar weer even. In het weekend dan ook weer, en hopelijk volgende week dan weer ons eerste ritje buiten!
Freya en ik wonen op de Utrechtse Heuvelrug, dus echt prachtig rijden hier! We willen in oktober meedoen met de ETR Leersum, dat is voor ons op 15 minuutjes stappen afstand. Dit is dan een beetje de eerste echte voorbereiding om in april ons endurance debuut te maken, ook de wedstrijd hier op de Utrechtse Heuvelrug. Leek me fijn om te beginnen op een locatie die ze al kent, en het is nog best in het begin van het seizoen dus daarna kunnen we ook nog lekker naar andere wedstrijden met de trailer!