Vandaag geen ritje. Man moest werken dus maar wat doedelen thuis. Mijn dochter ging loomen en zat zich te ergeren dat alle kleuren door elkaar lagen en toen heb ik ze voor haar uitgezocht. Ze moet nog een doos krijgen maar dat duurt nog een weekje . Dan vieren we haar verjaardag. Ze is namelijk op vakantie jarig.
Hier heerlijk een paar km buiten gereden in de regen. Af en toe moet je dat ook "oefenen" als men endurance rijdt.
Genghis heeft gister zijn 1ste stap naar zijn zwemdiploma gezet. Normaal ontwijkt hij iedere plas hoe groet of klein het ook is. gister liep hij erdoor alsof het de normaalste zaak van de wereld is..
Ik heb ook in de regen gereden, en er geen last van gehad. Ik geef eerlijk toe dat als ik niet had afgesproken om te gaan rijden, ik niet gegaan was... Maar nu gewoon regenjas aan en gaan en genoten van mijn eerste rondje weer in het eigen bos, na onze super vakantie met veel zeewaterspetterpret op Texel. Pony is op Texel lekker fit geworden en een beetje afgeslankt, zit super in zijn vel nu, echt genieten van die 'gouwe ouwe'