Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_imonee schreef:Die vijf minuten zijn echt zo om hoor! Daar verkijk je je misschien op. Time flies when you're having fun
Sanne96 schreef:ook al zo mistig bij jou?
linoleum schreef:Heeft iemand een overzicht van de schema of weet waar ik die kan vinden? Ben wel erg benieuwd, kan het ook wel mooi gebruiken om mijn en Juul haar conditie wat te vergroten.
En toch best nog wel veel op pad geweest dus vandaag en gisteren! Vond het zelf veel te mistig om de weg op te gaan. Wacht wel weer tot het helder is. Vind het geen fijn idee dat ik van veraf niet goed zichtbaar ben.
S_imonee schreef:Leuke foto's machopablo!
Wat gaaf jaan! Ben benieuwd naar foto's!
Ik heb vandaag ons eerst uitstapje gemaakt! Vriendin heeft ons opgehaald. Onze paarden konden het goed met elkaar vinden en stonden braaf te knabbelen op het hooi in de trailer.
De rit verliep ook super. Casanova was onder de indruk van het bos. Oortjes erop en ik moest hem soms echt even inhouden. Hij was echt super braaf en heeft geloof ik net zo genoten als dat ik gedaan heb.
Wat een topper
[ [url=m/aPRTKP.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P7vObf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UmpeV6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chouchou schreef:xxVon, misschien helpt een streepje onder de hals scheren al wel? Ik verwacht toch zeker dat het nog wel kouder gaat worden, maar de wintervacht is ook nog niet klaarZie op stal meer paarden (voornamelijk koudbloeden) die er last van hebben terwijl ze in rust op de wei staan.