Gefeliciteerd! Vandaag met beide knollies rondje gement, 1 reetje gespot, stak voor onze neus over, prachtig. Woensdagavond over de Hoge Veluwe gewandeld met de honden, toen onwijs veel zwijnen en herten. Blijft waanzinnig, ook al vind ik het daar wel net zon dierentuin soms hihi
Straks ga ik ook weer even rijden, voor de laatste keer in Vries. Zondag ga ik mijn pony naar Hoogezand verplaatsen. Het scheelt me 40 minuten fietsen of 20 minuten met de auto.
Heel erg bedankt allemaal, nu nog er een lap opgeven voor mijn laatste jaar en dan kan ik eindelijk aan mijn verdere studies beginnen .
Hier is het aan het regenen voor de moment.
Marije_jiplover
Geplaatst: 29-06-14 09:35
Regen? Ik drijf mijn tent uit van de warmte/zweet en in de zon is het te warm om te zitten! Wij zitten nog op texel en heb gisteren echt een prachtige rit door het bos gemaakt en geeindigd op het strand.
Vandaag heb ik [naam] overgezet naar haar nieuwe plekje. Ze wilde netjes inladen, maar bij het uitladen had ze opeens een been over de voorstang, dus ik denk dat ze gesteigerd heeft. We hebben toen de stang eraf gehaald en gelukkig mankeerde ze helemaal niks. Eenmaal op haar eigen paddock was ze heel rustig. Ik ben nog een paar keer bij haar langgewenst maar ze is helemaal ontspannen op haar nieuwe plekje.
Heerlijk hè als je ze in de buurt hebt staan. Ik mag gelukkig ook niet klagen. Hoewel mijn droom nog altijd is dat ik ze ooit aan huis mag plaatsen. Maar wat niet is kan ooit nog komen denk ik maar.
Het is toch een grote ronde geworden. Ze was lekker actief en voorwaarts. Vliegendeken op en gaan met die banaan.
sanowa
Geplaatst: 05-07-14 19:13
Gefeliciteerd darkchrystal!
Vanmorgen nog ritje gemaakt maar pff wat een dazen zeg! had wel vliegendeken op maar hielp niet veel. Morgen naar Kootwijkerbroek voor een training met vriendin.
Heb mijn andere haflinger een tijdje geleden naar de hengst gebracht, maar nu wil ze dus niet hengstig worden baal ontzettend, ze is nu al een maand weg. Normaal toont ze de hengstigheid wel, maar ik vermoed dat ze een beetje heimwee heeft en dat ze een beetje van slag is... nog effe afwachten en anders wss hengstig spuiten