Balen Marcella, inderdaad hopen dat je snel fitter bent!
Vanmorgen zat ik van 8.15 tot 10.30 op paard, heerlijk gereden, maar op de hei was het al snel veel te warm, dus bos op gezocht en toen ging het weer goed! Ook nog 1 ree gespot, beetje magertjes. Om 11.00 klein rondje gement met Elvis, en toen 1 hert gespot... en heeeeel veel mountainbikers...
Lekkere ritjes gemaakt zo te lezen! Vrijdag heb ik wat zwijnen gezien. Helaas stikt het hier al van de dazen, dus de lol is er wel vanaf in het bos... Paardlief heeft zijn boerka ook weer aan, was er erg blij mee
Waratje
Geplaatst: 08-06-14 19:54
Ja, de jurkjes zijn hier ook weer uit de kast gepakt. We kregen zelfs een opmerking van wandelaars of we ridderpaarden hadden
Die is leuk ridderpaarden. Hilli breng hem maar dan kan mijn smid twee vliegen in een klap doen . Marcella balen hopen dat je snel opknapt. Wat leuk zwijnen om te zien. Bij ons langs de wei spotten we regelmatig een ree sinds een aantal dagen. Erg leuk om te zien. Zo nu ga ik genieten van mijn koele huisje en dan straks door de warmte naar de paardjes.
Ja de dazen zijn ineens gigantisch aanwezig... blegh! Vanochtend weer eens met beide knollies dressuurles gehad, ging lekker, maar man wat was het warm! En vandaag een roze halster en dekje gekocht... mijn arme mannen... hihihi
En je arme weidegenote die het aan moet zien... Vanmiddag bosritje gemaakt maar omdat het zo gigantisch had geregend leek het meer op de tropen... En we zijn opgegeten door dazen.
Zo de hoefsmid is weer geweest en alleen voor de ijzers vervangen. Hij zette het ijzer met koperen nagels vast. Was wel apart. Dit ivm met beschadiging van bovenlaag van de hoeven. Moet schimmels en bacteriën tegen gaan. Gewoon uit voorzorg. Kunnen we morgen weer lekker rijden.
Ik ga even weer uit de meeleesmodus. Precies een week terug heb ik eindelijk [naam] gekocht. Vandaag ben ik voor het eerst alleen met haar op buitenrit geweest en ik ben van plan het langzaam op te bouwen. Van de manege weggaan was heel eng, ook al hoefde ze alleen een rondje te maken om de wei waar ze een paar dagen geleden nog rustig in stond te grazen.
Vanmiddag lekker gereden. Had niet de deken op maar goed ingespoten. Zag wel veel prikkers maar die kwamen niet op ons af. Daarna mocht ze weer lekker genieten op de graswei. Tegen vijf uur er weer af gehaald en de kippen nog voeren en straks gezellig met mijn vriendin naar de manege.