Aardig gewichtje maar Tycho kan dat wel hebben met zn 860 kg hahaha! Wel heel leuk dat je het een keer gedaan hebt
Jaan81
Geplaatst: 15-10-15 09:09
Nou, het is toch wel zwaar hoor. Op het asfalt geen probleem, maar onverhard moet je echt aan de bak. Heb twee weken met een lichtere kar gereden en dat ging echt zo veel fijner. Is hij ook veel wendbaarder lijkt het wel. Dus weet waarvoor ik kan gaan sparen
Had t pas geleden al eens nagevraagd, maar enkelspankar voor een paard wordt geadviseerd op 250kg, voor flink trekpaard 300-350kg.
djuulsie
Geplaatst: 15-10-15 10:18
Kan me voorstellen dat het zwaar voor hem is. Je hebt ook nog rubber banden, wat het ook weer zwaarder maakt. Maar goed voor zn billen
Mijn wagen weegt rond de 225kg. maar gaat eigenlijk prima.
Gewoon stapritje ... [***] had beetje last van competitie-drang Maar hij kan het dus wel! De piekjes naar beneden wilde hij gaan plassen, maar ook daar had hij last van medepony die dit niet mocht aanschouwen ofzo, want hij heeft gewacht tot in de paddock
Wat een tempo, Sabine! Helemaal leuk dat je het ook niet per se probeert, maar het er gewoon zo van komt!
Anoniem
Geplaatst: 18-10-15 22:43
Zo gaat het meestal hé Moet wel zeggen dat het een raar gevoel is voor mij, een pony die 6-7 km/u stapt, had de hele tijd het idee dat die er vandoor zou gaan
Ik ben al vijf dagen ziek, dus helaas niet te paard. Paardlief krijgt wel beweging, zaterdag is ie naar strand geweest, gister in de bak aan het werk gezet en nu is ie ook weer lekker flinke rit naar strand aan het maken. Ben ik erg blij mee!
Wou vanmiddag net voordat het donker werd een klein ritje maken, ging helaas niet door de boer had ze op een ander stukje gezet omdat het eerste stukje modder was geworden en afgesloten met aan elkaar gebonden hekken. En ik kreeg die hekken niet open zonder dat het hele zooitje omviel. Nu beetje teleurgesteld. Maar met binnenzetten wel vragen of hij meehelpt. Kan ik gelijk spieken of ik het nu heel onhandig aanpakte of dat het gewoon onmogelijk is met mijn kracht.