Ik heb gisteravond heerlijk ruim 10 km gehobbeld en wild gespot. Het is de laatste tijd niet meer de vraag óf, maar welk wild en hoeveel ik ga spotten. 2 weken terug drie jonge edelhertmannetjes bij elkaar en verderop drie reeën. Vorige week weer een edelhertje en wat reeën en een haas. Gister 5 reeën en een edelhertvrouwtje. En het prachtige zomeravond concert van de vogels. 'The sound of silence'
gek wordt ik ervan. Vanmorgen hoefsmid gebeld. Volgens mij hebben ze gisteravond behoorlijk gek gedaan. Scheur in de hoef bij lipje van ijzer. Dus hopen dat het snel opgelost is.
Hoi hoi, even uitgebreider tijd om te tikken. We zijn druk bezig met het rechtrichten en dat doet Yentle echt heel goed, ik zie gewoon verschil in haar manier van bewegen. Daarnaast weer kleine buitenritjes, maar ik voel dat ze meer wil. Ik heb jammer genoeg weinig tijd momenteel maar ik ga zeker de ritten weer uitbreiden.
Ik ga eerst op vakantie en heb niet buitengereden de laatste twee weken. Stalgenoten wel, met als gevolg een paard door het draad omdat de herten links en rechts ineens gingen rennen en die zijn eng.
Ik ben vanmorgen in de les bezig geweest met rechtrichten. Het helpt enorm als ik recht zit, dan gaat mijn paard een stuk beter lopen. Zucht, paardrijden ...
Herkenbaar, dat scheef paard/scheve ruiter.... Ik was 1,5 week terug naar de chiropractor geweest met mijn rugpijn,bleek weer eens helemaal scheef te staan...gisteren met rijden weer extra opgelet hoe ik zit. Moet daar echt mee aan de gang...
Ik zou een lichtte S-bocht in mijn rug hebben en ben dus ook scheef. Maar doe tegenwoordig regelmatig wat met de WII balance board en dit is soms behoorlijk confronterend.
Wij waren vanmorgen om 6 uur al op pad heerlijk wat een rust. geen kabouters of trollen, Wel hertjes, kleine lammetjes, kalfjes en heel veel reeen gespot. Heerlijk !