Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:21

Gisteren de laatste rit gemaakt.
Iets langer dan de bedoeling was. Maar wat was het mooi daar. Prachtige vergezichten en we hebben de schotse hooglanders getrotseerd :D

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag zouden we eigenlijk nog een rit maken maar voor sally was het genoeg geweest.
Sommige paden waren echt zwaar voor haar.
De hele oochtend heeft ze met haar fjordenvriendinnetje staan soezen in het zonnetje terwijl wij aan het inpakken waren.

djuulsie

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:33

Wauw!! Ziet er heerlijk uit <3 ben paar jaar geleden ook daar geweest. Waanzinnige omgeving!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:34

Vanochtend had ik rondje willen doen buiten, maar was me te mistig. Geen zin in een auto achterin Juul. Dus maar rondje bak gedaan.

Vanaf deze week fulltime aan werk. Dus moet het komende tijd bij de zondagen houden. Als donker is bak in, gaan we toch nog aan de dressuur. Van voorjaar maar weer als het lichter wordt 's avonds.

En wat een prachtige foto's allemaal weer!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:56

Woooow wat een uren, tinker_sally! Is dat inclusief pauze of zonder? Gelukkig heb jij geen zadelpijn :P

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:10

Das inclusief pauze.
Hebben bijna alles in stap gedaan met soms een drafje.
Tempo lag ook stuk lager dan normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:47

Heyhoi,ik had een topic geopend over endomondo, en iemand gaf een linkje naar dit topic, eigenlijk met hetzelfde idee!

Ik heb de OP gelezen en daar staat nu 2013-2014 in, ik neem aan dat dit 2015 is geworden?
Inieder geval lijk het mij erg leuk om mee te doen, wel moeten jullie weten dat ik ook nog school heb en dus niet elke dag tijd heb om 20km te rijden...

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:54

Hoi welkom!

We hebben al twee eerdere challenges gehad en nu loopt die van augustus 2015-juli 2016. Alles wat je nu al gereden hebt, komt er gewoon bij te staan, ook al was je toen nog geen deelnemer van de challenge. En de meeste van ons hebben gelukkig ook nog een leven naast de paarden, dus wij rijden ook niet elke dag 20 km hoor :P Iedereen doet het lekker op z'n eigen tempo, sommigen rijden wel elke dag en anderen eens per maand. Iedereen is welkom! Om mee te doen moet je even de TS van dit topic toevoegen op endomondo, https://www.endomondo.com/profile/10799574, en haar een PB sturen dat jij haar een vriendschapsverzoek hebt gestuurd.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:00

Welkom elodie.
Hier de laatste dagen veel kilometers gemaakt op vakantie en misschien aankomende zondag nog eern grote rit.
Maar dan houdt het voor ons op tot maart. Ze gaat binnenkort van haar ijzers af voor de winter en rond maart er weer op.
Dan staat het hier bijna stil ☺

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:01

Wauw, wat moet dat een heerlijk weekend geweest zijn Tinkersally! Veluwe staat echt bovenaan mijn wishlist van uitjes met t paard! :j

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:21

Vanmorgen een heerlijke ochtendrit gehad, om 06.00 vertrokken dus we waren bij zonsopgang in het natuurgebied. Donderdag het nieuwe zadel van mijn moeder getest (Barefoot Cherokee) met een lekker tempo!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:34

Heerlijk les gehad vandaag. Geen kilometers dus. Wel Super fijn gereden. Ook de vragenlijst ingevuld. Ben benieuwd!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:40

Moderatoropmerking:
Posts rondom enquête verwijderd. Dit is niet toegestaan op het forum

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:26

De video van vanochtend :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:59

Mooi!! Die gekleurde luchten! Geweldig om te zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:41

Chouchou schreef:
Hoi welkom!

We hebben al twee eerdere challenges gehad en nu loopt die van augustus 2015-juli 2016. Alles wat je nu al gereden hebt, komt er gewoon bij te staan, ook al was je toen nog geen deelnemer van de challenge. En de meeste van ons hebben gelukkig ook nog een leven naast de paarden, dus wij rijden ook niet elke dag 20 km hoor :P Iedereen doet het lekker op z'n eigen tempo, sommigen rijden wel elke dag en anderen eens per maand. Iedereen is welkom! Om mee te doen moet je even de TS van dit topic toevoegen op endomondo, https://www.endomondo.com/profile/10799574, en haar een PB sturen dat jij haar een vriendschapsverzoek hebt gestuurd.

Dankjewel ga ik zeker doen! Ik heb alleen de 30km van dit weekend nog op de app staan :+

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 17:05

Dan heb je al met dan mij gereden met de app aan dan in elk geval. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 17:37

Het lukt niet, ik heb hem.ingelogd met mijn facebook account, en nu?

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 17:47

TS moet je ook als vriend toevoegen bij Endomondo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:43

Die Cherokee is mooi! :oo
Filmpje ook trouwens :Y)

Ennuh .. hoi :wave:
Kennen jullie mij nog? :')

Bijna niks gedaan de laatste tijd, op wat kleine wandelingen aan de hand na.
MAAR .. ik heb nieuws! Want de DA/chiropractor is nog eens geweest voor een check-up en omdat [***] toen zo slecht was wilde ik ook wel eens weten hoe het ervoor stond. Nou ...

... ze stond met open mond te kijken hoe goed & vlot hij draafde, hoe hij niet meer in viertakt galoppeerde en hoe hij geweldig professioneel het varken uit hing :+ Ken je die "dat-doet-ie-anders-noooooooooit"-momenten? Naja :') Galopperen op het asfalt terwijl draven de bedoeling was ed :+

Dus .. ik mag hem weer gewoon als een bijna normaal paard behandelen :):)
Er is geen reden om nog zo enorm voorzichtig met hem te doen, gewoon uitkijken dat we niet overdrijven (als in een half uur volop longeren in de piste of dergelijke, maar wie wil dat nu :P :)) ) maar verder gewoon doen, moet prima kunnen. Ze vond hem zelfs te goed om dingen als pijnstillers te proberen, gewoon zien wat hij nu in de winter gaat doen ..

Hij blijft zijn slechte dingen hebben natuurlijk. Dat rechterachterbeen blijft niet ok (maar enkel op de cirkel, recht op het harde zag je niks meer) en linksvoor is ook niet 100% maar dat is normaal (dominante diagonaal bij hem dus wordt het meeste belast). Verder is zijn hals nog niet goed (maar is gezien zijn leeftijd niet echt gek, ze zei dat als je 10 paarden van die leeftijd op de foto zou zetten je bij 9 paarden op die plek artrose zou zien, zelfs zonder klachten) maar buiten dat is hij helemaal puntgaaf! En zoveel verbetering tov de vorige keer, dus wat wil een mens nog meer!

Mijn pony gaat nog wat worden op zijn oude dag :):) _O-

Heb het meteen even gevierd, vrijdag klein rondje om te testen (had er echt lang niet meer op gezeten :') ) en zaterdag rondje met stalgenootjes. Toen we terugkwamen wilde iemand gaan wandelen aan de hand met haar arabiertje en toen dacht ik "waarom niet" dus zijn we nog een rondje gaan doen. Wat verder dan eigenlijk de bedoeling was dus [***] had meteen zijn kilometers voor de volgende dag(en) afgelegd, maar ach, moet kunnen :P

Dus weer wat stastistiekjes:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 00:34

Wat fijn [***] dat er een einde is gekomen aan je zorgen. Ben benieuwd naar je kilometers.

Ik ga vrijdag een rit doen op Bonaire, maar denk dat ik geen mogelijkheid heb om mijn telefoon veilig mee te nemen :(

Ik heb berichten van het thuisfront gekregen en Bente loopt weer helemaal fijn op het harde, dus misschien was het gewoon een kleine kneuzing door een steen geweest. Hopelijk is het nog een beetje fijn weer voor een ritje met haar als ik terug ben in NL.

Edit: typfout

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 16:22

Ik mag weer langzaam aan opbouwen met Genghis. deze week dagelijks 10 minuten stappen.. Met ons tempo is dat gemiddeld 1,5km ongeveer.. Vanaf volgende week mag Genghis 10 minuten aan de hand draven. Wordt voor ons beiden hard werken.. En vanaf de 3e week langzaam opbouwen naar ons normale schema.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 16:48

10min AAN DE HAND draven? Machtig, jij krijgt in No Time een bereconditie! :D

Ik heb net heerlijke ronde gereden. Paard wel enorm bezweet met die toch al dikke vacht en dit warme, vochtige weer. Dan droogt ie voor geen meter en op adem komen duurt ook 10x zo lang. Arm dier. Dus van de week even racestreep scheren, zal ie blij mee zijn.
We zijn even onze pinken (koeien) wezen checken in het natuurgebied, prima rondje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:00

Wat een leuke Foto's
en Ritten :D
En de paarden die er uit waren weer op mogen bouwen SUPER !
Ik zal met me nieuewe baan wat minder Fantiek zyn de ene x meer als de andere x :)

Heb vanmiddah met 1 een rondje gereden :)
Hadden bijde weinig zin dus lekker rustig aan gerden !! :D

Afbeelding

Afbeelding

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:03

Wij hebben afgelopen weekend weer wat kilometers gemaakt. Zaterdag met mijn paard het bos ingeweest. Zondag de Trec in Arnhem gedaan met mijn pony.
Heb nu al heimwee naar het weer, de gezelligheid en de mooie uitzichten.

Afbeelding

Afbeelding

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:33

Alex je kan natuurlijk ook nog gaan fietsen aan de hand! Is misschien wat makkelijker voor jezelf