Heb dus al een aantal keer gehad dat hij zomaar ineens schrok en in het midden van de weg sprong. Dus dan loop ik wel tussen hem en het gevaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb dus al een aantal keer gehad dat hij zomaar ineens schrok en in het midden van de weg sprong. Dus dan loop ik wel tussen hem en het gevaar
Dan mag zo'n deken wel vijf jaar meegaan.

Dus we hebben maar wat in de binnenbak gedaan. Als ik het weerbericht mag geloven gaat het nu de goede kant op met hogere temperaturen en een zonnetje!

Dit jaar doen we mee aan de Eper Paardenvierdaagse en de Barchemse Paardenvierdaagse. 
Maarja dit weekend toch werken (niet dat dat zoveel beter is, haha) en dan zien we maandag wel weer verder. [***] schreef:Sorry voor mijn late reactie maar welkom Westerntrail!
De reden is niet zo leuk, maar fijn dat je ook op wandel bent met je paard
Wil je ook graag meedoen met de challenge? Dan moet je mij even je endomondo-naam doorgeven.
Maandag & dinsdag was het prachtig weer, heb (express, moest naar de reumatoloog maar die had geen tijd om uitgebreid op dingen in te gaan) 2 dagen zo'n 6 km gedaan .. Benen zijn toch nog niet okMaarja dit weekend toch werken (niet dat dat zoveel beter is, haha) en dan zien we maandag wel weer verder.
Dus vandaag eens kijken hoe de pony's erbij staan. [***] zal wel weer niet zo gelukkig zijn met de pollen .. en ze zullen het wel warm hebben met hun berenvachtje