. Hopelijk morgen even een klein ritje op Cajra. Maar eerst even kijken of ze alweer goed loopt.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lein_ schreef:Hi allemaal!
Na af en toe wat lezen in dit topic, besloten om gezellig mee te gaan doen!
Zojuist een verzoekje gedaan per Endomondo, even nieuwsgierig, per wanneer tellen de km's mee?
maar ben nooit meer nat eronder. Verder ben ik een beetje van tja ik kleed me na de rit wel om. En goed leer kan zeker wel tegen regen zolang je het maar goed blijft onderhouden. Zeewater is een ander verhaal

Varekaj schreef:Ik heb een winterjas van decathlon/fouganza. Zooooo blij mee! Hoef er zelfs bij echt koude niet noodzakelijk kleding als een eskimo onder aan te trekken. Houd de wind buiten, prima bij een stevige bui regen, lekker warm bij vriezen/sneeuw. En ook belangrijk, grote zakken, kleine zakken, met flap/drukknop of rits en voelt niet als een dwangbuis om je lijf.
Enig nadeel: de kap blijft niet zo goed op bij wat fellere wind.
En in het tussenseizoen zweet je je kapot
!
. En ze houdt echt niet van nattigheid. Ze wist niet hoe snel ze uit t water moest komen! Daarna wel energie voor 10. Ze heeft 7 km lang voorop gelopen
. En er zaten nog wel meer kms in haar benen.