Heerlijk aan het genieten na weer een droge rit! Vuurtje aan, lekker kleuren, borreltje erbij.. We moeten het er nog maar even van nemen zo'n laatste dag toch?
Vraag was als iedere kijker 1000 euro afstaat plakken ze er nog wat aan. Had al gezegd dat ik dat wel heb liggen maar dat ze dan een deel van mijn toekomstige eigen huis moeten betalen, en ja Gerard ik kan koken, weet alleen niet waarom dat een vraag was trouwens,
allemaal €1 inleggen geven we mariska en gerard een go pro om volgend jaar mee te vloggen
pien_2010
Geplaatst: 02-06-16 19:46
Gisteren hadden jullie beter weer dan hier. Weer genoten van de prachtige foto's. Wat is NL dan toch plat. Valt echt op. Met een grote glimlach het verslag van twee dagen weer bij gelezen. Je schrijft erg leuk. Hopelijk valt de beet mee van Wendy.
Ik kan niet garanderen dat we volgend jaar weer streamen hoor . Gerard had nu tijdelijk een onbeperkte bundel, maar heeft er in deze twee weken zo`n 3,14 GB`s gebruikt alleen voor streaming:D In totaal hebben we al bijna 12 GB gebruikt Oeps
En verbouwings stream? Haha soort van 'help mijn man is klusser'
Ik zou trouwens wel 3 weken willen hoor, maar zo ver krijg ik Gerard echt niet helaas.. Die vind twee weken de max vrees ik. Nu helemaal met zijn hooikoorts..
Nou zal eens even het verslag van vandaag schrijven. Gerard heeft de foto`s uitgekozen, kreeg hem niet zo ver om ook het stukje te doen
We richten gewoon een fanclub voor Gerard op. Dan kan hij zijn fans toch niet teleurstellen?
Roosje01
Geplaatst: 02-06-16 22:10
Siersma schreef:
Volgend jaar 3 weken. Ga je eerst 2 weken met Gerard en dan nog 1 met Wendy!
Goede oplossing vind wendy vast niet erg
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-16 22:18
Leugenradar wist het zeker... rond het middaguur zouden er dikke buien (met onweer?) over onze route trekken. Damn, moeten we de vraag van een bokker een paar dagen terug, in de praktijk gaan laten zien? Ojee.. Maar op tijd weg dan, dus de wekker om acht uur gezet.
Wakker... Wekker ligt zodanig dat ik niet kan zien hoe laat het is... Het is best wel licht... En ik moet best wel nodig naar de wc.... Laat het bijna acht uur zijn please.... Half 6..
Toch maar eruit, niet meer kleding aangetrokken dan nodig, snel op en neer en weer in bed gekropen.. Tegen beter weten in toch weer proberen te slapen, met als resultaat gebroken wakker te worden om acht uur.. Ik leer het ook nooit vrees ik..
Na ontbijt het standaard lijstje afgewerkt, en rond 10 uur reden we van de camping af, waar we zowaar ook volgend jaar weer van harte welkom zijn
Ik koos voor de veilige route om het bos heen, het weer zou zo slecht worden dat ik zo snel mogelijk op de camping wou zijn.. Laat ik het zo zeggen, ik ben nog nooit door dat stuk bos gereden zonder dat ik op een andere plek uitkwam dan dat mijn bedoeling was.. Deze route bracht ons ook weer langs de Drentse Waterlanders, die dit keer meer interesse hadden in schuren.. Je zou maar jeuk hebben...
Daarna stuurde ik Wendy op ontdekkingsreis door het bos. Opdracht: Kijk waar dit pad uitkomt, en of ik hem volgend jaar met de huifkar kan nemen... Toen we haar aan het eind van het bos weer troffen was haar oordeel: "gaat echt nergens over, belachelijk..."
Het pad was mooi breed, volgens de borden ook geschikt voor karren..
Totdat het pad opeens overgaat in dit:
Om een paar honderd meter verder weer mooi breed te worden.. Dat smalle stuk had nooit gegaan met de huifkar, dus blij dat we omgereden waren..
Daarna gingen met zijn alle over de A28... Euh ja over
Waarna Wendy, met de livestream aan, het natuurgebied induikt waar wij met de kar helaas omheen moeten rijden... Discriminatie zeg ik je! Wendy geeft een hele tour door het gebied, bezeert 'live' haar arm aan een hek, en was zo lang onderweg dat wij al stonden de wachtten op de pauzeplek. Samen met ons mam en pap met een heerlijke lunch.. Echt zo blij met mijn ouders (ook als ze dat niet hadden gedaan hoor )
Door alle gezelligheid, helemaal vergeten een foto te maken . Het was nog steeds droog, en leugenradar liet opeens een heel ander plaatje zien.. het zou droog blijven tot begin van de avond. Daardoor lekker lang blijven zitten, maar ja, we moesten toch echt verder. Dus pap en mam bedankt, en vertrokken op weg naar Westerbork..
We moesten vrij snel al het spoor over, en natuurlijk kwam er net een trein aan..
Ik ben trouwens in het DF woud mijn zweep verloren aan waarschijnlijk een dikke struik, mistte hem tot vandaag nog niet echt, maar vandaag wel dus had Gerard even een nieuwe voor mij 'gemaakt'..
De rest van de route bevatte nog een brug:
Een smalle tunnel:
En veel mooie vergezichten..
Het laatste deel van de reis werd, tot en met de kar op de camping parkeren, via livestream gefilmd door Wendy..
Weer zo`n kleine plek op zo`n volle camping..
Garuda verdedigd de kar wel..
Ohhh Wendy heeft net Gerard gefilmd terwijl hij het ombouwen van bank naar bed laat zien.. Let vooral ook op Wendy haar pogingen haar lachten in te houden..
Ligt het aan mij of worden de verslagen steeds langer? Nou, nog even genieten van de avond, en dan morgen de laatste rit.. Waar we ook weer 100% van gaan genieten, dus gewoon en niet