Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariska_28 schreef:Mazzelpik
@ikke.. Daar heb je gelijk in hoor.. Maar voorafgaand aan de vakantie wou Gerard steeds liever met de marathonwagen rijden dan onder het zadel.. En hij heeft nu geen spierpijn, de eikel :-D
Gerard ligt nu op bed met aan beide zijden van hem een hond.. Zal kijken of ik een foto kan maken zonder ze wakker te maken... Om ze daarna wel wakker te maken natuurlijk.![]()
Want drukke dag vandaag, kampement opbreken, via de bossen naar Diever rijden voor boodschappen (met de kar) om daarna het Drenths-Friesche woud (dat ik vanaf nu DF-woud ga noemen) in te duiken op weg naar Oude Willem (jaja zo heet die plaats echt
)
Mariska_28 schreef:Had je PB al gelezen idd.. Nee geen idee eigenlijk.. Hou Endomondo anders in de gaten dan kun je precies zien waar we zitten.. Ik zie je wel verschijnenLeuk!
Zou mijn vaders hoofd wel willen zien als hij dit topic weer bijleest op zoek naar een update gna gna gna.
Net de vaat gedaan terwijl ik toegezongen werd door 2 zwaluwenZijn zo schattig, met hun ge-tjip-tjip-tjip
Foto van Gerard in bed met de dames is gelukt, net als tent-kussende Wendy.. Maar jullie zullen tot vanavond geduld moeten hebben.
Mariska_28 schreef:Ohh in alle haast vergeten te vermelden dat:
1) Garuda vandaag het anti-trektuig aan heeft gehad, en dat dit super werkte! Katinka werd iets minder meegesleurd door haar haha.. Nee was super, en als we weer onder het zadel gaan krijgt ze hem zeker weer om.
2) Mijn ouders hier meelezenWendy had mijn (euhh onze) pa aan de telefoon terwijl ik aan het typen was, en hij vroeg hoe lang het nog ging duren haha
*Zwaait, hoi pap en mam!*![]()
3) Ik erg blij ben dat we morgen weer met de kar gaan rijden.. Ik heb heftige spierpijn van het rijden in mijn Binnenbovenbeenspier (geen idee hoe die heet, maar weet nu zeker dat er daar een spier zit). Gelukkig pest Wendy mij er helemaal niet mee, en lacht ze me niet uit als ik ga lopen (strompelen)... Kreng..