Volg onze huifkarvakantie door drenthe: 17 tot 30 mei 2015

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ga je dit jaar ook (weer) mee met ons?

Tuurlijk, net als voorgaande jaren
288 (51%)
Ja, voor het eerst
254 (45%)
Egnie, heb wel wat beters te doen..
20 (3%)

Totaal aantal stemmen: 562

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 06:09

Heerlijk verslag weer, en mooie foto's.
Goedemorgen deze nieuwe dag, hoop dat jullie lekker weer hebben en kunnen genieten.

xsiroccox

Re: Volg onze huifkarvakantie door drenthe: 17 tot 30 mei 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 06:54

heerlijk verslag weer! *is blij dat jullie de jaloerse ondertoon niet horen O:) ;) )
:wave: papa en mama van Wendy en Mariska! Leuk dat zij ook zo uitkijken naar jullie verslag.
Ik mis de 'nee-dat-hoeft-niet-op-bokt' -momenten van Gerard? :D

Fijne droge dag gewenst vandaag!!! :wave:

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 06:55

Goedemorgen! Het schijnt flink koud geweest vannacht ik hoop dat jullie er geen last van hebben gehad? Op naar een zonnige dag vandaag!

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 06:56

Samen met mijn ontbijtje heerlijk jullie verslag gelezen!

Hoe was het weer vannacht? Lekker geslapen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 07:18

Goedenmorgen!!

Fijne rit vandaag!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 07:38

Hier in ieder geval goed geslapen, en niet koud gehad!!!
Wel dat je half wakker wordt, ziet dat het licht is, met een half oog naar je telefoon voor de tijd kijkt en erachter komt dat het pas half 5 is. En dan maar gauw probeerd verder te slapen hahaha.

Ik moet trouwens nog wel aan mijn "uit tentje stappen met natte voorluifeltje zonder nat te worden" techniek werken. Gister dikke druppels in mijn nek. Vanochtend opzich droog gebleven, maar op een dusdanige niet elegante manier dat ik zeer blij was dat Mariska er niet bij was met camera }:0

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 07:58

Mazzelpik :D

@ikke.. Daar heb je gelijk in hoor.. Maar voorafgaand aan de vakantie wou Gerard steeds liever met de marathonwagen rijden dan onder het zadel.. En hij heeft nu geen spierpijn, de eikel :-D

Gerard ligt nu op bed met aan beide zijden van hem een hond.. Zal kijken of ik een foto kan maken zonder ze wakker te maken... Om ze daarna wel wakker te maken natuurlijk. :D :D Want drukke dag vandaag, kampement opbreken, via de bossen naar Diever rijden voor boodschappen (met de kar) om daarna het Drenths-Friesche woud (dat ik vanaf nu DF-woud ga noemen) in te duiken op weg naar Oude Willem (jaja zo heet die plaats echt :D)

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:00

Heerlijk verslag weer! Echt leuk dat jullie ons zo laten deelnemen!!

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:02

Leuk leuk leuk. Ben benieuwd of de foto lukt. En df is leuk leuk leuk. Hebben we laatst gefietst

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:18

Goeiemorgen!! Prachtig weertje hebben jullie vandaag voor een mooie rit :-).

Super verslag weer van de rit van gisteren. Hele mooie omgeving daar zeg.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:06

Wat een heerlijke verslagen tot nu toe, ben ook lichtelijk jaloers ;) ( ook omdat ik al bijna 8 maanden niet meer gereden heb door mn zwangerschap)

Geniet er van vandaag weer! :)

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:09

O, Oude Willem! Prachtig!
Een fijne rit gewenst!
Ik kijk al weer uit naar de foto's vanavond!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:13

Drents friese wold is het toch? :P

Oude willem is mooi! Zou daar op een camping gaan werken toendertijd.

Bem benieuwd naar de foto van de hondjes :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:20

Goedemorgen!

Heerlijk om jullie verslagen zo te lezen! Ik heb een nieuw ochtend ritueel op mijn werk: laptop aan -> bokt -> dit topic bijlezen en dan aan het werk. Ik ga echt in een gat vallen als jullie terug zijn. :')

Goede reis vandaag! Ik ben wel benieuwd hoe jullie dat gaan doen, de boodschappen met de huifkar!

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:24

Mariska_28 schreef:
Mazzelpik :D

@ikke.. Daar heb je gelijk in hoor.. Maar voorafgaand aan de vakantie wou Gerard steeds liever met de marathonwagen rijden dan onder het zadel.. En hij heeft nu geen spierpijn, de eikel :-D

Gerard ligt nu op bed met aan beide zijden van hem een hond.. Zal kijken of ik een foto kan maken zonder ze wakker te maken... Om ze daarna wel wakker te maken natuurlijk. :D :D Want drukke dag vandaag, kampement opbreken, via de bossen naar Diever rijden voor boodschappen (met de kar) om daarna het Drenths-Friesche woud (dat ik vanaf nu DF-woud ga noemen) in te duiken op weg naar Oude Willem (jaja zo heet die plaats echt :D)

Heb je een idee hoelaat je ongeveer in Diever bent? :) Misschien kom ik even gedag zeggen en een fotootje maken :P
Kan misschien morgen onder het zadel ook nog wat foto's maken als jullie dat leuk vinden? :)

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 09:32

Had je PB al gelezen idd.. Nee geen idee eigenlijk.. Hou Endomondo anders in de gaten dan kun je precies zien waar we zitten.. Ik zie je wel verschijnen :D Leuk!

Zou mijn vaders hoofd wel willen zien als hij dit topic weer bijleest op zoek naar een update gna gna gna.

Net de vaat gedaan terwijl ik toegezongen werd door 2 zwaluwen :D Zijn zo schattig, met hun ge-tjip-tjip-tjip :D

Foto van Gerard in bed met de dames is gelukt, net als tent-kussende Wendy.. Maar jullie zullen tot vanavond geduld moeten hebben.

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:33

Mariska_28 schreef:
Had je PB al gelezen idd.. Nee geen idee eigenlijk.. Hou Endomondo anders in de gaten dan kun je precies zien waar we zitten.. Ik zie je wel verschijnen :D Leuk!

Zou mijn vaders hoofd wel willen zien als hij dit topic weer bijleest op zoek naar een update gna gna gna.

Net de vaat gedaan terwijl ik toegezongen werd door 2 zwaluwen :D Zijn zo schattig, met hun ge-tjip-tjip-tjip :D

Foto van Gerard in bed met de dames is gelukt, net als tent-kussende Wendy.. Maar jullie zullen tot vanavond geduld moeten hebben.

Ga ik doen! :D Hoop dat ik optijd thuis ben van school :)

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:37

Wat een leuk verslag weer! Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar hoe lang heb je Katinka al?
Fijne dag vandaag, zo te zien zou dit best eens een mooie, zonnige dag kunnen worden :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:41

Ik ben overstag, ik ga ook volgen. :D fijne dag gewenst met veel zon. (Nu OP nog even lezen om de samenstelling van jullie reisgezelschap te zien).

2IJsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:44

Heel veel plezier vandaag en hier, Noord Holland, schijnt de zon en is het droog. Dat wens ik jullie ook toe. Ik zou zeggen tot vanavond bij het dagverslag :o
Tis toch wat dat je nog moet opschieten ook op je vakantie met je verslag _/-\o_

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:48

T gaat zo wel n beetje op werken lijken. Vind je niet ?

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:54

Als je met de kar naar de coop gaat kun je het beste 'achterlangs' gaan, anders moet je over de 'grote weg' van diever en denk niet dat dat erg fijn is.

Hieronder heb ik een kaartje hoe je het beste kunt rijden :) Dan ga je eerst over een zandpad en daarna een redelijk rustige weg :P maar misschien hadden jullie zelf al een route haha :P veel plezier vandaag en hopelijk een zonnetje erbij :)

Afbeelding

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 09:57

Haha ik doe het met heel veel plezier.. En leuk om te zien dat het gewaardeerd wordt :D

Ik sta nu in de zon, 99% blauwe lucht.. In een T-shirt!! Voor het eerst deze vakantie!

Bedankt voor de tip, zal er zo even naar kijken. We zijn bijna klaar met inpakken, zo de motoren maar eens uit de wei trekken :D

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:19

Mariska_28 schreef:
Ohh in alle haast vergeten te vermelden dat:
1) Garuda vandaag het anti-trektuig aan heeft gehad, en dat dit super werkte! Katinka werd iets minder meegesleurd door haar haha.. Nee was super, en als we weer onder het zadel gaan krijgt ze hem zeker weer om.

2) Mijn ouders hier meelezen :D Wendy had mijn (euhh onze) pa aan de telefoon terwijl ik aan het typen was, en hij vroeg hoe lang het nog ging duren haha
*Zwaait, hoi pap en mam!* :D :D

3) Ik erg blij ben dat we morgen weer met de kar gaan rijden.. Ik heb heftige spierpijn van het rijden in mijn Binnenbovenbeenspier (geen idee hoe die heet, maar weet nu zeker dat er daar een spier zit). Gelukkig pest Wendy mij er helemaal niet mee, en lacht ze me niet uit als ik ga lopen (strompelen)... Kreng..

Dat heet de GalopSpier!

Tenminste bij mij, want die heb ik altijd ineens als ik een tijdje niet meer gegaloppeerd heb, en dan weer wel :Y) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:26

Veel plezier vandaag met een mooi blauw luchtje!