Amanda, is meer omdat ik straks weer een volle werkweek heb, nu is dit gewoon weer afgerond.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EvaC schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van Amanda. Helemaal omdat ik benieuwd ben of je foto's hebt van mijn paard dat bokkend naar beneden kwam onder luid "nee nee nee!" geroep van mijIk vind bokken maar een klein beetje eng
Zwart paard met een fel oranje dekje op. Ik was samen met Bertina, daarna hebben we nog even met je staan kletsen.
Dott schreef:EvaC schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van Amanda. Helemaal omdat ik benieuwd ben of je foto's hebt van mijn paard dat bokkend naar beneden kwam onder luid "nee nee nee!" geroep van mijIk vind bokken maar een klein beetje eng
Zwart paard met een fel oranje dekje op. Ik was samen met Bertina, daarna hebben we nog even met je staan kletsen.
Gewoon meer gas geven, stopt ie vanzelf met bokken
Zac heeft ook nog even gestuiterd, maar in verhouding weinig.
Ik heb al zo veel toffe foto'sgeweldig. En mag van vriendlief er 1 op canvas in huis hangen
Dott schreef:EvaC schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van Amanda. Helemaal omdat ik benieuwd ben of je foto's hebt van mijn paard dat bokkend naar beneden kwam onder luid "nee nee nee!" geroep van mijIk vind bokken maar een klein beetje eng
Gewoon meer gas geven, stopt ie vanzelf met bokken
Zac heeft ook nog even gestuiterd, maar in verhouding weinig.
Ik heb al zo veel toffe foto'sgeweldig. En mag van vriendlief er 1 op canvas in huis hangen
magda_90 schreef:Ik hoorde het wel ja, doos.
Amanda, is meer omdat ik straks weer een volle werkweek heb, nu is dit gewoon weer afgerond.
_l_amanda_l_ schreef:Jets schreef:Haha ik had denk ik liever dat gehad dan wat die bolle deedstoute vrolijke peerdies.
Heb van jou ook nog een mooie, van vlak voor je kwijt-momentje:
[ Afbeelding ]