Hopelijk dit jaar meer geluk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:Hier heeft madame in de zomer ook ijzers omdat ze dan ook regelmatig met de kar op pad gaan
Net even op de site van Enjoytheride rondgesnuffelt en ik zag dat er 23 juni weer een rit gepland staat op de Strabrechtse heide dus die staat nu in mijn agenda
ikke schreef:Josien_ schreef:Hier heeft madame in de zomer ook ijzers omdat ze dan ook regelmatig met de kar op pad gaan
Net even op de site van Enjoytheride rondgesnuffelt en ik zag dat er 23 juni weer een rit gepland staat op de Strabrechtse heide dus die staat nu in mijn agenda
Niet om het een of ander, maar je hebt toch geen organisatie nodig om over de Strabrechtse heide te rijden? Als er ergens een gebied is waar je NIET kunt verdwalen, is het daar wel.......
Vanmiddag tegen de baas gezegd dat ie......kon en heb Tante Muts even door het bos gejaagd. Was ze erg blij mee. Ik had eigenlijk wat verder willen rijden, maar kreeg tip van stalgenoot dat niet te doen; er werd in het bos gewerkt met bomenschilmachines en dat soort heftig spul.
Josien_ schreef:ikke schreef:
Niet om het een of ander, maar je hebt toch geen organisatie nodig om over de Strabrechtse heide te rijden? Als er ergens een gebied is waar je NIET kunt verdwalen, is het daar wel.......
Vanmiddag tegen de baas gezegd dat ie......kon en heb Tante Muts even door het bos gejaagd. Was ze erg blij mee. Ik had eigenlijk wat verder willen rijden, maar kreeg tip van stalgenoot dat niet te doen; er werd in het bos gewerkt met bomenschilmachines en dat soort heftig spul.
En toch blijf ik maar telkens op hetzelfde rondje hangen! Wil wel weer een nieuw stukje ontdekken
Vanmiddag een kort ritje gehad, was helemaal zwart van de spetters want ik reed achteraan bij de galopjes
dancer_ schreef:Miracle_ schreef:Ohhh wauw Lara_Silver, wel erg mooi daar!
Ik zit ook met medisch beslag, daar baal ik wel van.. Heb het niet op ijzers met sneeuw..
Daarom hoop ik ook dat er geen sneeuw komtmaarja, dat zal wel weer niet in dit land..
Lara_Silver schreef:Miracle_ schreef:Ohhh wauw Lara_Silver, wel erg mooi daar!
Ik zit ook met medisch beslag, daar baal ik wel van.. Heb het niet op ijzers met sneeuw..
Das balen! Geen mogelijkheid er iets van sneeuwbeslag tussen te krijgen, zal wel niet eh?
Josien_ schreef:@ikke: Als ik zo die route bekijk gaan ze dan het bos in wss, ze plakken er naast dat standaard rondje nog een stuk richting lierop en Someren aan.
We reden maar met zijn 2e en paardlief wilde haar oma maar al te graag bijhouden dus afstand houden was lastig hihi