Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eldora1

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:10

Gisteren een vlug rondje gedaan met Eldora!

Afbeelding

Ik kan alleen de challenge niet vinden?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 09:03

Hier al bijna een week niet gereden. Zaterdag hebben de vzmeiden hier met alle vier in de bak gereden en ik ben nu zelf beetje ziekjes, en als het dan regent pas ik. Ziekjes+zon of fit+regen, dan ga ik wel rijden, maar nu niet.
Hopelijk morgen

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:11

Jaan81 schreef:
Hier al bijna een week niet gereden. Zaterdag hebben de vzmeiden hier met alle vier in de bak gereden en ik ben nu zelf beetje ziekjes, en als het dan regent pas ik. Ziekjes+zon of fit+regen, dan ga ik wel rijden, maar nu niet.
Hopelijk morgen

Beterschap :brr:

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:10

Beterschap

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:15

Beterschap Jaan!

Wat een weer zeg :( blegh!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:28

Niet normaalwat een regen?!
Ik heb me ingeschrevebn (samen met Sann96 en Cindyrella hier op bokt) voor de Strand- en Natuurrit komende zaterdag op Noord-Beveland. Nog mensen die hier interesse in hebben? Is 20km. Link: http://us3.campaign-archive1.com/?u=a6c ... c6e33e33b2

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:57

Jaan81 schreef:
Niet normaalwat een regen?!
Ik heb me ingeschrevebn (samen met Sann96 en Cindyrella hier op bokt) voor de Strand- en Natuurrit komende zaterdag op Noord-Beveland. Nog mensen die hier interesse in hebben? Is 20km. Link: http://us3.campaign-archive1.com/?u=a6c ... c6e33e33b2

Ziet er geweldig uit, helaas vind ik het te ver weg.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:24

Ik wel heb geen vervoer en ken met niemand mee rijden hier denk ik zomaar

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:48

Ik ben er eindelijk achter hoe ik de routes moet intekenen, vandaag hield hij er weer mee op. Dus meteen maar de verloren km's van vorige week er bij gezet waren er maar 3 maar toch :')

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:24

Heb vanmiddag in de stort regen toch een heerlijk Rondje gedaan !:)
We begonnen droog en eindigde in stort bui en toen ik bijna thuis was was het droog GRR :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:17

Hoop vandaag weer een rondke te kunnen doen. Als het droog blijft natuurlijk. Word denk verkouden en heb een prikkel keel bij het slikken, en moet ook nog werken straks, buiten in de regen >. <

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 21:04

Hier vanavond een rondje duinen gedaan, een andere route gepakt dan m'n zusje met de sulky. dus een nog even een galopje kunnen doen.

Heerlijk 7 km gereden

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 21:44

:# :+:

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 21:49

Deze foto moet ik ook nog even delen!!

Afbeelding

Afbeelding

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:46

Sanne wat een mooie foto van de lucht.

Zie weer veel leuke ritten voorbij komen.

Hier vandaag een rondje gewandeld met Sally en stalgenootje met haar Fries.
Was lang geleden dat we dit gedaan hebben maar weer erg lekker.
Sally liep super relaxed normaal moet ik haar steeds inhouden, omdat ik haar niet bijhoudt :+ Nu volgde ze lekker op afstandje.
Friesje daarentegen liep snel, die hielden we niet bij.
Vergeten telefoon aan te zetten dus heb de route ingetekend.

En ja ze was beetje vies :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:29

Even een minder leuke update van mijn kant. Afgelopen zaterdag 12 september hadden we wedstrijd in Otterlo en we werden na het eerste rondje afgekeurd op locomotie. De DA zei rechtsachter, en toen herinnerde ik me dat ze dinsdag daar een trap op had gehad. Daar eerder niks van gezien, maar dan toch naar boven gekomen waarschijnlijk door belasting. Zij adviseerden om er eventueel wel thuis ook een DA naar te laten kijken.

Eenmaal thuis zag ik na 2 uur niks meer en de dagen erna leek ze ook goed te lopen. Ze kreeg sowieso een week vrij dus dat hebben we doorgezet, met dan wel elke dag even 10 minuutjes stappen op de straat, leek me nooit verkeerd om net wat extra beweging en doorbloeding te hebben. Ook nog 2 dagen voorgedraafd net als op wedstrijd en stalgenoten zagen niks.

Toch zat mijn gevoel niet helemaal lekker, wat nou als wij met z'n allen gewoon niet deskundig genoeg zijn en een professional wel een onzuiverheid ziet? Vandaag kwam er een DA op stal voor een ander paard en heb ik hem gevraagd ook naar mijn paard te kijken. Ook een buigproef gedaan en het was hem inderdaad ook wel duidelijk wat ze bedoelden, rechtachter is niet helemaal goed. Echter dan niet te zien aan hoe ze haar been neerzet, maar meer vanuit haar bekken. Hij adviseerde om wel een kreupelheidsonderzoek te laten doen, dus we gaan maandag al naar de kliniek daarvoor.

Vind het erg lastig om zelf beslissingen te maken hierover, heb nog niet eerder een kreupel paard gehad, dus is ook allemaal nog nieuw. Het lijkt mij fijn om foto's te hebben waardoor duidelijk wordt waar het precies zit en wat er aan gedaan kan worden. Misschien ook al wel wat vroeg om nu al te doen ipv eerst nog langer rust, maar ik vind het toch ook wel fijn om uit die onzekerheid te zijn, kan eigenlijk al niet wachten tot maandag. Dus nouja, wordt nog even een weekendje afwachten, en dan maandag weten we hopelijk al meer. De DA sloot ook niet uit dat het iets is van vroeger wat nu pas zichtbaar wordt, ze is al op 2-jarige leeftijd beleerd voor de koersdraverijen en dat is natuurlijk hartstikke jong... Maar de klap die ze dinsdag heeft gehad kan ook zeker een rol spelen.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:01

He wat rot klinkt als een echte draver tik als de mijne iets heeft is het ook rechts achter vanuit de bekken. Laat daarom minimaal 2x per jaar osteo bij.

Hier vanavond 15,5 km gemaakt lekker nieuwe weggetjes ontdekken.
En voor het eerst weer een galopje mee gepakt <3 lekkere pony heb ik toch ook!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:07

De mijne hebben we ook als tweejarige mee gekoerst, heeft daarna endurance gelopen en nu nog TREC op hoog niveau, is nu 14 jaar oud en heeft duizenden kilometers in de benen. Het hoeft niet daaraan te liggen ;)

Slim om het gewoon bij de kliniek te laten checken :j maar laat je niet afschepen met 'het is een Draver dus het zal wel daarvan komen'. Ook Dravers moeten gewoon goed zijn.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:26

Oh zo bedoelde ik mijn opmerking helemaal niet!
Meer van dat herken ik. En hoor het van meerdere.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:36

Wat jammer :(

Ik heb heerlijke Ritten gereden, *aagh nu wel veel pijn maar toch even lekker kunnen rijden *
Nu beetje afbouwen dinsdag staan ze 2 weken stil :( vanwege vakantie Turkije!

Afbeelding

Afbeelding

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:37

Wat een mooie ritjes komen er weer voorbij!!
Mijn pownie is gelukkig weer helemaal ok dus we kunnen weer rustig aan op stap, van de week de eerst km's voor de nieuwe challenge gemaakt en hopelijk volgen er nog meer :D

Jeetje wat rot Chouchou! Even de foto's afwachten dan maar, verstandig om het gelijk helemaal na te laten kijken je weet maar nooit zo'n klap kan hard aankomen, ben mijn vorige paardje uiteindelijk verloren aan een klap van een ander paard. Wil je natuurlijk niet bang maken maar ik dacht toen ook dat het allemaal wel mee zou vallen en uiteindelijk na een tijd tobben hebben we het moeten opgeven, haar meniscus was onherstelbaar beschadigd . Heel veel sterkte en ik hoop en duim heel hard voor je dat het meevalt

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:23

:(:) voor jullie chouchou

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:32

Jeetje Chouchou! Wat balen zeg! Hopen dat je maandag meer duidelijkheid krijgt.

Wij gaan na alle nattigheid morgen weer een rondje maken.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 23:08

Wat een fijne reacties van jullie, bedankt!

@WendyBZ, het hoeft zeker niet daaraan te liggen inderdaad, zijn genoeg voorbeelden van jong beleerde dravers die nooit wat hebben! Maar het was wel één van de vragen die de DA stelde en hij sloot zoiets dus ook niet uit.

Osteopaat is in januari nog wel geweest, toen was alles netjes. En in de tussentijd natuurlijk ook door alle andere keuringen gekomen (locomotie maar bijvoorbeeld ook rug/schoft altijd goed). Ik had al een beetje ingepland dat er na onze laatste wedstrijd in oktober weer iemand zou komen, misschien als ik haar eerder had laten komen dat het probleem al eerder aan het licht was gekomen, tenzij het natuurlijk echt puur en alleen door de trap van dinsdag komt. Maar vind het zeker een goede om met meer regelmaat haar door iemand te laten checken, altijd fijn! Dus dan ook in juli bijvoorbeeld nog, midden in het seizoen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:14

Vanochtend de rit op Noord-Beveland gereden. Toen we aankwamen echt stortregenen, maar zodra we erop zaten was het droog, gelukkig!
Was heerlijk, ondanks mijn overhypere fjordenvriendje (echt tot t irritante toe dit keer) Paardjes van Sanne96 en Cindyrella waren ook erg fijn, dus al met al een superleuke rit! Lekker bijna 24km erbij gereden. ;)
Afbeelding
Later nog meer foto's, van een van ons drieën ;)