silver bolly ofwel Judith lijkt me prima om elkaar daar weer eens te zien. Dan weet je ook weer wie ik ben. Kwam altijd met mijn vriendin naar de les van 7 uur op donderdag. nog steeds trouwens.
Ook van hier nog maar weer eens een verslagje, rit van zondag starte goed, paard was rustig, ging allemaal goed, tot we gingen galloperen, toen bokt ze weer enkele keren, vraag me toch af waarom ze dat doet, ik twijfel soms of het aan de zadeltas zou kunnen liggen of dit gewoon uit enthousiasme is om de groep te willen volgen, nog een paard keer gegalopeerd en toen ging het gelukkig al een beetje beter, toen besloten we om op het einde nog een stukje door een grote zwemvijver te wandelen, helaas struikelde mijn paard over een bosje dat de vijver stond en gingen we beide kopje onder en zijn we er met de schrik vanaf gekomen. Paard panikeerde gelukkig niet en ik ben er terug op gekropen nadat ik ze helemaal gecheckt had, nat en koud terug aangekomen aan de trailer en snel paard opgeladen zodat ze geen kou kon vatten. Vandaag toch maar weer opgestapt voor een rustig stapritje en merkte toch dat mijn zelfvertrouwen en deuk had opgelopen van zondag, gelukkig gedroeg ze zich vandaag voorbeeldig.
Somebitch
Geplaatst: 30-04-14 07:23
Ah wat balen OlympicOrry Misschien eens zonder zadeltas rijden om te kijken of ze het dan nog doet? Jammer dat jullie gestruikeld zijn Gelukkig er met de schrik vanaf gekomen. Hoop dat je snel je zelfvertrouwen weer terug hebt.
Hier afgelopen zondag wedstrijd gehad in Renesse. Het was heerlijk! 35 km route maar we hebben er 36 gereden omdat ik heel de tijd van het mul zand naar het hardere zand wilde bij de inhammen. Moet zeggen paard heeft het top gedaan. We zijn nu officieel K2 gerechtigd.
Olympic, het kan natuurlijk ook enthousiasme zijn? Meeste paarden die in een groep gaan galopperen worden daar wel erg vrolijk van....maar je kan altijd even testen zonder zadeltas natuurlijk. Geen kou opgelopen door je niet geplande duik??
Hetlevenwint, heel erg veel plezier met je tocht...als je dit nog leest,hihih.
Gefeliciteerd en dat er nog een aantal jaartjes bij mogen komen.
Vanmiddag heerlijk weer een rondje hei gemaakt. Weer was goed en paard lief dus mij hoor je niet klagen.
xRiiannex
Geplaatst: 02-05-14 14:23
yenopi schreef:
Yentle is vandaag 25 jaar geworden, vandaag is het feest. Vanavond paardentaart en mensentaart op stal !
Nog gefeliciteerd!
Ik meld me in dit topic, wil namelijk beginnen met endurance. Ik rijd 3 keer in de week buiten soms wel meer. Over mijn paardje: Officiele naam is Andy Newport maar ik noem hem Liberty. Hij is een ruin van 7 jaar jong. Een mega braaf paard die je nooit expres kwaad zal doen. Foto's in profiel