Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:59

Wat een prachtige foto Drico! Die zou ik zo uitvergroten en ophangen!

Hier ook heerlijk gereden. Was eigenlijk van plan klein uurtje rustig rondje te pakken, dus km of 6, maar het werd dit:
Afbeelding
Veel onverhard (bos en duinen) en veel kleine stukjes galop weer, echt superfijn!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

luckyboy5

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 18:58

Prachtige foto Jaan, wat een mooi setje, hoofdstel en dekje staan super mooi bij je paard.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:45

heerlijke ritten en uhm osteopaat zegt dat je een rustig ritje moet doen haha daar denk het paard vaak anders over haha ,...

moon wat raar dan dat ze erover zwijgen ? waarom zouden ze ? wel link met de kinderen die alles aaien en meenemen...

Simone lieve mata!! ja dat drinken van haar ken ik wel haha onderweg ook blegh haha, en wat lief dat je hem mee mag rijden , ik wil volgend jaar denk ik zorgvlied er ook bij gaan pakken , eerst epe dan zorgvlied lijkt me leuk en is niet ver weg zag ik op maps ...

Drico heerlijke foto heb ik er ook een paar van , blijft vaak een mooi uitzicht!

Jaan heerlijk strandritten joh!

hier was de planning om aankomend weekend epe weer te pakken de heide staat mooi in bloei!
gisteren was de zadelmaker op stal .......................1,5 week heeft die nodig om onze zadels op orde te brengen oeps !! arme sparky dacht al dat die wel is een keer gevuld moest worden maar heb een care zadel de isabell werth ,....maar meost nog meer aan gebeuren dus even een gevalletje van dikke oeps, ..... vanavond komt de hoefsmid, mja heb ook geen zadel , en met kunstheupen kom ik er gewoon niet op of af zonder zadel , oliebol !

mja komen nog veel meer dagen en het spul moet natuurlijk voor elkaar zijn ten behoude van zijn rug, dus dan maar even niet

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:57

wat een heerlijke ritjes allemaal!!!

Ik ga weer actiever meepraten. Nieuwe telefoon, dus kan endomondo weer gebruiken!
Gisteravond heerlijk met mn zusje een rondje naar strand gedaan, de eerste keer met de sulky op strand. Zelf ben ik met Diva gegaan, die was lekker fris en na een paar flinke bokken en gekke sprongen heerlijk gereden :)

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:04

Jeej, Sanne is er ook weer!
Trouwens, volgens mij heeft ie toch onze rit erbij gepakt van zaterdag, omdat ik jou getagd had. Zie hem iig wel staan op je kalender. Kaartje is maar van Goeree naar huis, maar km is wel 19,2km!

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:06

Super mooie plaatjes van het strand. Ook mooie groene paadjes, Jaan.

Ik heb nog steeds geen reactie gekregen van de TS hoe ik kan meedoen :=

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:09

Jaan81 schreef:
Jeej, Sanne is er ook weer!
Trouwens, volgens mij heeft ie toch onze rit erbij gepakt van zaterdag, omdat ik jou getagd had. Zie hem iig wel staan op je kalender. Kaartje is maar van Goeree naar huis, maar km is wel 19,2km!

ik ga het even aanpassen! had de kilometers aangepast van jou kaartje, maar niet goed dus :P goed dat je het zegt!

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:23

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:17

Spraky, heb geen idee waarom ze niet gewoon vertellen en betekent maken.
Maarja ook dat de zilvere mustang is door gegaan vind ik ook link met droes gebied, overal komen ze vandaan gelukkig wel stallen die alles gesloten hebben en geen droes hebben al om te voorkomen. Weet zelf niet of ik oficeel wel of niet mag rijden buiten maar hou maar in de polder en geen neus contact of iemand ze laat aaien. hoop snel de wereld uit is en voor de winter. Alleen ik en me verzorgster mogen op mijn wei komrn hihi vanaaf ff blokje om doen denk ik

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:29

xxVon schreef:

Je moet de TS op endomondo toevoegen als vriend, dan voegt zij je toe aan de challenge. https://www.endomondo.com/profile/10799574 Graag wel een pb naar haar met je naam zodat ze weet dat jij het bent.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:44

Chouchou schreef:
xxVon schreef:

Je moet de TS op endomondo toevoegen als vriend, dan voegt zij je toe aan de challenge. https://www.endomondo.com/profile/10799574 Graag wel een pb naar haar met je naam zodat ze weet dat jij het bent.

Super, bedankt voor de uitleg heb haar een pb en friend request gestuurd

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:20

Hier weer paar km erbij, had les met t fjordenvriendje (ging goeoeoeoed, zo fett :):) ) dus alleen de km voor heen- en terugweg. Wel lekker drafje en galopje meegepakt daarin, vooral op de terugweg, even flink 'uit gegaloppeerd' ;)

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:28

Jaan81 schreef:
Hier weer paar km erbij, had les met t fjordenvriendje (ging goeoeoeoed, zo fett :):) ) dus alleen de km voor heen- en terugweg. Wel lekker drafje en galopje meegepakt daarin, vooral op de terugweg, even flink 'uit gegaloppeerd' ;)

Dat is nog eens iets anders dan uitstappen {:} Wie is je fjordenvriend? Zie hem niet in je profiel staan.

Ik ga morgen weer een rondje doen, ze liep best wel gevoelig na de rit van zaterdag (eerste keer 24 km). Daarbij komende; ik wordt vanavond onder handen genomen door de chiropractor |( dus dat wordt dik inpakken en vroeg naar bed

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:42

Klopt, hij staat er nog niet in. Heb m nu bijna een jaar. Heel looplustig, voorwaarts paard en verder een dikke kroelkont met een dosis humor, geweldig! En hij is dikke matties met m'n Tych, dus dat is helemaaaal geweldig :#

Na zo'n fanatieke les vindt hij dat echt heerlijk, even met losse teugel kort gas geven. Loopt ie erna gelijk lekker te proesten enzo. Daarna weer lekker verder uitstappen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:05

Jaan81 schreef:
Klopt, hij staat er nog niet in. Heb m nu bijna een jaar. Heel looplustig, voorwaarts paard en verder een dikke kroelkont met een dosis humor, geweldig! En hij is dikke matties met m'n Tych, dus dat is helemaaaal geweldig :#

Na zo'n fanatieke les vindt hij dat echt heerlijk, even met losse teugel kort gas geven. Loopt ie erna gelijk lekker te proesten enzo. Daarna weer lekker verder uitstappen.

Tijdens de les:

Afbeelding
En op de terugweg. Volgens mij is je ijdel, hij vond t geweldig om naar zichzelf te kijken :')
Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:06

xxVon schreef:
Ik heb mijn dichtsbijzijnde ruiterroute op laten nemen op ruiterenenmennen *\o/*
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =682#stap4

Nadeel voor mij; dit ruiterpad is nog steeds 9 km van mijn huis vandaan, dan noemen we het maar een goede hoef/conditie training :P

Ik rijd ook 8 km naar het bos, doe dat alleen in het weekend

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 23:07

Mooie fjordenvriend, maar ik ben bevooroordeeld :) ik heb een fjorde vriendin. Ben toegelaten tot de challenge, ik blij! Wist niet dat deze van augustus tot augustus liep! Ik sta op nr 47 met ~85 km *\%/*

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:18

Lekker binnenkomen xxVon!

Ik heb vanaf aankomend weekend weer zelf een auto en ben dus niet meer afhankelijk van de spaarzame uurtjes dat ik de auto van mijn moeder kan lenen. Maar weer echt de km opbouwen :D

Gister lekker rondje gedaan van 13 km. Het werd op gegeven moment haast donker in stukje bos van de regenwolken, maar gelukkig geen regen gehad! Volgende keer rijden wordt pas volgende week weer. Van weekend is Juul op wedstrijd met andere bijrijdster, dus dan maar even knuffelen en aanmoedigen.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 20:50

Mijn eerste endomondo post! Rondje om mijn huisje heen, niet veel bijzonders. Maar het was wel geweldig weer, lekker in het avondzonnetje.

Afbeelding

Afbeelding

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:11

Leuk rondje!

Hier vanochten bijna 9,5 km gereden

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:13

Goed begin is het halve werk Von! +:)+

Ik heb niet gereden, paard is wel heerlijk naar strand geweest. Vzster voor t eerst echt alleen met m op pad en ze kwam werkelijk strálend terug *D Ze is ruim 2 uur weggeweest en iets meer dan 13 km gereden. Trots op m'n peerd én op haar!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 23:10

Leuke foto's en rondjes weer hierboven!
Lekker begin xxVon!

Ik ging vanavond een stukje lopen met paard. De straat op een neer. Bleek ik 1,3 km gelopen te hebben.Het is iets van 400m naar het eind van de straat. Ik had als zo'n gevoel, daar klopt iets niet :')
Ik weet niet wat de gps allemaal aan het doen was..... Iets te diep in het glaasje gekeken of zo :=
Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:50

Mijn GPS wilde gister ook niet meewerken :')
Heb ook al eens gehad dat ik ineens 100 km per uur was gegaan volgens Endomondo haha. Das pas een snel paard >:D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 18:53

Vandaag deed hij weer gek. Maar dat schijnt in dat gebied wel vaker voor te komen. Het lag dus niet aan mijn telefoon.
Voor het eerst in de periode dat ik Endomondo gebruik (nu zo'n 2 jaar), is hij uit gevallen.

Vandaag mocht ik op een paard van een vriendin meerijden met de paardenvierdaagse in Zorgvlied!
Wat een ontzettend leuke route hebben we gereden. Nog lekker gespatterd in het water van de Spartelvijver.
De route van 24,5 km. De missende kmers heb ik al even aangepast :)
De route: (even aan elkaar denken :') )

Afbeelding
Afbeelding

Dit knappe paard mocht ik mee <3
Afbeelding
Afbeelding

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:42

Hier vandaag ook weer een ritje gemaakt, alleen endomondo viel uit dus helaas de gereden km niet opgeslagen.
Net wel geprobeerd om hem in te tekenen maar dan pakt hij de route anders als dat ik hem gereden heb.

@ s_imonee leuk de vierdaagse mee rijden.
@jaan81 wat leuk voor je verzorgster
@crazymel leuk zo die foto met de zon door de bomen
@xxvon welkom
@linoleum wat fijn niet meer afhankelijk zijn, kun je lekker zelf erop uit