Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zag ook al wat foto's voorbij komen, ben benieuwd naar je topic!
Stond net op het punt om nog ff een rondje te gaan doen met m'n fjordenvriendje voordat ik weer moet gaan werken, liep zelfs al naar stal, kwam m'n vriend met de buienradar aan: weer onweer en regen op komst
Echt hoor....!

Ik heb die ene keer op het beruchte "galoppad" bosjes uitgezocht, daar zijn geen mensen maar het trekt wel veel ruiters, gelukkig kwam er toen niemand maar elk geritsel was spannend haha.
Weet ook eigenlijk niet zo goed waar ik dan precies wel heen had gemoeten op welk punt. Toch wel leuk zo'n stuk bos wat je iets minder goed kent
hopelijk is m'n paardje binnenkort weer helemaal ok en kunnen we weer ritjes gaan maken!
heb vroeger wel eens aangebeld bij een huis omdat ik zo nodig moest plassen, mocht er naar de wc en kreeg zelfs nog een emmertje water en appel voor de pony's
was wel met een vriendinnetje samen die de pony's even kon vasthouden

Hilli schreef:Ik ga bij een beschut ruiterpad gewoon aan het randje door m'n hurken. Laatste keer vond de merrie een plas wel 'n puik idee en deed ze vrolijk mee
.
overdreven...
Maar toen liet ie wel los en dat was het begin van meer ontspanning. Daarna rustig galopje, ook niet drammen, toen daarna nog even gas gegeven. Kon m zo weer terug nemen en zelfs los teugeltje in galop
Lekker ding is het toch!