Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:Zo lang niet meer hier geweest, uiteraard doe ik wel mee
maar Enodmondo vind mij GPS niet, en het duurt dan vet lang en daar heb ik geen zin om te wachten als ik zit, zet ik Endomondo aan en dan wil ik eigenlijk gelijk wegrijden, maar dat doet die dus niet want, bij GPS OK gaat die pas tellen. Hij blijft dus staan op zoeken naar! hebben meer mensen hier last van?
Leuke rondjes en foto's komen er weer voorbij
xxVon schreef:Ben al een tijdje stille meelezer en heb sinds juli ook endomondo om mijn ritjes met mijn fjord te tracken. Gisteren een 15 km rit gemaakt om kasteel haarzuilens heen. Mooi uitzicht helaas bijna alleen maar asfalt en de bermen zijn zo prut geregend daar zakken er gelijk 20 cm in weg . Ben ook wel beetje jaloers op de mensen die direct langs bos en heide wonen. Maar hebben de mensen die ook in de polder wonen nog tips om de winter door te komen (met zoveel mogelijk buitenritjes)? Wil volgend jaar graag endurance met mijn paard starten
tinker_sally schreef:EmptyWords schreef:dan staat ze op de wolfskuil vermoed ik Tinker_Sally?
dat is indd vlak bij mij
Net daarnaast zoals ik begreep. Ze is hier wel wezen kijken, maar vond het niets.
Jaan81 schreef:hier ijzers, dus rijd het helemaal door, woon in de polder, maar ook dichtbij het strand.
Joyce, super dat je weekend de pijn waard was
Hoop morgen eind de middag met m'n fjordenvriendje een klein rondje te doen of ik ga m'n knollie lekker masseren of allebei haha! Ligt aan het weer ook.
Chouchou schreef:Hier rondom blootsvoetsEn wij rijden dus ook lekker het hele jaar door. Volgend jaar wil ik grotere afstanden in de wedstrijden rijden en dat doen we zo lang het kan allemaal zonder extra bescherming. Mocht er toch teveel slijtage zijn, ga ik hoefschoenen zoeken.
xxVon schreef:Chouchou schreef:Hier rondom blootsvoetsEn wij rijden dus ook lekker het hele jaar door. Volgend jaar wil ik grotere afstanden in de wedstrijden rijden en dat doen we zo lang het kan allemaal zonder extra bescherming. Mocht er toch teveel slijtage zijn, ga ik hoefschoenen zoeken.
Maar uit je berichten lees ik af dat je wel de optie hebt om in het bos te rijden, hier is het of asfalt of berm. En met al die regen deze weken is de berm zoooo sompig
Zat ik ook aan te denken hoefschoenen als het niet meer gaat.