Haha, ja de mama stond me erg boos aan te kijken. Maar was op afstand van meer dan 10 meter en ik was muisstil....ze voelde zich kennelijk niet genoeg bedreigd voor actie ...
Gaaf hoor. Jip is doodsbenauwd voor zwijnen, dus ik blijf meestal niet zo onopgemerkt bij die dieren... Paar jaar geleden heb ik wel een heel nestje gezien dat voor me op het ruiterpad zat te spelen. Daarvan zag moeders ons aanoomen en loodste haar kroost mee het struikgewas in.
Mooi is dat he, ik vind ze prachtig die kleine streepjes. Moeders en kroost stonden en liepen half tussen de bomen, ik geloof dat Sid het niet eens zag. Want hij is ook absoluut geen fan van zwijnen...
we kunnen weer gaan opbouwen. Ik merk ook dat ik er echt weer zin in heb. Pauze is wellicht wel goed geweest.
En nu ik terug denk aan vanmiddag heb ik heel misschien een heel klein beetje hoop dat jimmy en ik er ooit toch met z'n tweetjes op uit kunnen. Heel heel klein stukje
zo we hebben er weer 12 km op zitten. Mijn rug gaat weer zo goed als, dus gaan met die banaan.Was weer volop genieten. Nelleke zag haar kudde vriendjes weer en dan is ze weer helemaal happy. Ze is de kudde schapen altijd aan het zoeken als we de hei rond gaan.
Wat leuk, een paard dat een kudde schapen zoekt. Die van mij vindt schapen maar raar (herten trouwens ook). Fijn dat je weer langere ritten kunt gaan maken.
Hoi hoi !!! Even een berichtje van ons, nog geen uitslag over de cushing. Net gebeld en de DA belt me morgen terug. Verder gaat t goed met Yentle. We zijn begonnen met de basis van het rechtrichten, en ook de ritjes gaan prima. Ze hoest alleen, lijkt me allergie verder draaft ze prima door en is vrolijk. Ik hou haar in de gaten, het zonnetje en het 24 per dag buiten zijn doet haar ook zichtbaar goed.
Ik mag weer rijden met Smurf, vandaag is de chiropractor weer langsgweest nadat we een week lang braaf de oefeningen gedaan hebben. Laatste dingetjes heeft hij losgemaakt. Wel raadde hij een bezoekje van de tandarts aan om haar gebit even te checken ze zat wat vast in de kaak. Die gelijk gebeld dus die komt morgen langs. En als het goed is kunnen we dan weer lekker gaan rijden!
Fijn, Kim! Hopelijk kunnen jullie dan weer zonder problemen genieten van alle kilometers
yenopi
Geplaatst: 03-04-14 16:14
Gelukkig, Yentle heeft geen cushing. Wel bloedarmoede, dus daar ga ik mee aan de slag. Het hoesten moet ik even in de gaten houden, verder is het de leeftijd. Maar aangezien ze weer wat meer energie lijkt te hebben moet t zover mogelijk helemaal goed komen ! Heeft iemand hier ervaring met bloedarmoede ?
Nee yenopi met die vraag kan ik je helaas niet helpen. Succes met je energieke oudje . Kim wat fijn dat je weer aan de slag mag.
Vanmiddag heerlijk met Nelleke weer een ronde van 12 km gemaakt. Zagen we een schaap met waarschijnlijk gebroken poot lopen. Ja en dan kun je de schaapherder nergens vinden. Hij had weer een ander tel.nr. Dus toen zijn we maar op de gok gaan rijden en kwamen hem uiteindelijk tegen met de kudde. Bleek een schaap van hem te zijn. Is gelijk gaan kijken.weet niet te hoe het afgelopen is. Dat hoor ik nog wel.