Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:27

Cool! Hopelijk wel ver genoeg weg? Of hebben jullie daar lieve wilde zwijnen? :Y)

kim345

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:32

Ja hij rende voor ons weg en hij was niet zo heel groot.
Ik had net nog tegen een stalgenoot gezegd dat het me doodeng leek om er een tegen te komen ;P

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 13:32

Gave foto's Tinker_sally
Emptywords balen van het ijzer, maar je foto's zien er alsnog heerlijk uit.
Heerlijk om zo relatief dichtbij de Ardennen te zitten Alex!
Mooi verslag van de UHR Rachel, dan ben ik stiekem toch wel een beetje jaloers :o
Blijft bijzonder om wilde dieren tegen te komen, helemaal zo'n wild zwijn, toch leuk om een keer gezien te hebben Kim :j
Jaan wat gaaf zo'n ritje zo vroeg 's ochtends!
Gaaf zoveel beesten zien Femke_tweetje :D
Gezellig zo wassen in de tuin Moonforever, qua jeuk gebruik ik gewoon hele simpele babyolie, dan gaat het schrale en droge eraf, wat sowieso al minder jeuk geeft. Maar de jeuk is bij mijn merrie minimaal, dus geen idee of het ook bij hevigere jeuk werkt.

Ik heb al even niet meer gereageerd, maar ik lees nog steeds mee! Hier staat het rijden even op een iets lager pitje, paard zit iets vast in d'r spieren, dus ik laat binnenkort eerst een fysio/osteo komen om haar even los te helpen. Ondertussen wordt ze nog steeds fijner van haar dressuurmatig te blijven rijden, te longeren en dressuurmatige bosritjes, maar de lange ritten met hoog tempo laat ik even voor wat het is, belangrijkste nu is dat ze op een fijne manier haar lijf blijft gebruiken.
Ook vanwege die reden geen endurance Leersum gestart afgelopen weekend, jammer want het zou onze eerste lange klasse 1 worden, maar ik ga niet rijden wanneer m'n paard niet helemaal fijn loopt.

Afgelopen vrijdag nog wel een rit gedaan met een vriendin van mij met wat lesklantjes van haar, dus meer als begeleiding, maar we hebben lekker kunnen rijden, en voor mij net weer een ander stuk bos dus dat is altijd leuk ;) Die avond nog een klein rondje met een stalgenootje gedaan, en verder eigenlijk weinig ondernomen laatste week.
Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:47

Hopelijk kan de fysio/osteo iets voor d'r betekenen Fleur.

Sabine, leuke vakantie gehad? En stoute poownie! :)) Lekker dat alles beetje bij beetje af is, geeft jullie ook rust kan ik me zo indenken.

Wauw, garf, een zwijn!

Net terug van een kort ritje, 6,6km, langs de Grevelingen gereden. Klein plensbuitje onderweg, maar daarna zon, dus we waren weer droog toen we terugkwamen.
Ons friesje + vzster waren ook mee, gezellig!
Kan alleen m'n kaartje niet plaatsen, volgens de tablet hebben we niet gereden namelijk, volgens m'n tellie wel :?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:09

WoW ik sta gewoon 2e haha!

Net een ritje van 17 km gemaakt, nu weer op naar het werk!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:27

hier klein rondje van 4 km na de les uitgestapt in het bos, van het weekend ga ik heerlijk naar de eifel paar dagen trainen met endurance ruiters zooooo gaaf!!

Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:35

Heerlijke foto's Jaan!!! <3 ik ben jaloers!

Ook crazymel lekker rondje bos!

Ik ga vanavond een klein rondje doen als het droog blijft

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:35

Wat een lekkere rondjes!

Ik las bij iemand dat de gps en endomondo niet meer samenwerken. Dit heb ik ook helaas :( .

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:04

Dat is eeg vervelend he josien... Hier ook last van. Snap ook niet waarom ze dat veranderd hebben...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:23

Jaan, wat een geweldige foto's heb jij toch altijd! Prachtige omgeving.

Vanmiddag eerste rondje van meer dan 10 km. Bijna 12 km in 2.15 uur.

Nog paar foto's onderweg gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:35

Wat gaaf!! Dat witte en zwarte oortje <3 super leuk!

Wij vandaag een heeeeeel kort rondje, t begon zo hard te regenen... Dus maar 4 km. Ach, einde van de week weer beter :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:55

Ik ga donderdag een regen deken halen want zo ken ik niet eens rijden 2 nattte paarden die staan ook niet in de schuilstal ofzo pff hihi :P
Van weekend op vakanantie met de paarden zal hard gaan :)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:40

Eindelijk een nieuwe mobiel die werkt met GPS haha :D Dus hierbij wil ik me graag aanmelden!
Mijn naam is Ryanne, 21 jaar oud en rijd samen met met IJslander Drífandi, buitenrijden doe ik alleen of samen met mijn moeder die ook een IJslander heeft.

Het rondje van gisteren *\o/*
Afbeelding

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:55

Drico schreef:
Eindelijk een nieuwe mobiel die werkt met GPS haha :D Dus hierbij wil ik me graag aanmelden!
Mijn naam is Ryanne, 21 jaar oud en rijd samen met met IJslander Drífandi, buitenrijden doe ik alleen of samen met mijn moeder die ook een IJslander heeft.

Het rondje van gisteren *\o/*
[ Afbeelding ]

Hoe hard gaat Drifandi ongeveer in stap, draf, tölt en galop?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:11

Bagheera_206 schreef:
Hoe hard gaat Drifandi ongeveer in stap, draf, tölt en galop?

Zie je dat ook ergens staan in die app dan? := Of hoe? Hahaa

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:17

Als je gewoon via je browser van je laptop/PC inlogt op endomondo zie je ook je snelheidstats en je weet denk ik zelf wel waar je in de route welke gang hebt gereden.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:31

Bagheera_206 schreef:
Als je gewoon via je browser van je laptop/PC inlogt op endomondo zie je ook je snelheidstats en je weet denk ik zelf wel waar je in de route welke gang hebt gereden.

Ehh, stap zo te zien rond de 5 km/h, tölt rond de 9.5 km/h en galop was tijdens die rit 19.5 km/h niet voluit maar ook geen handgalop :P
Alleen dit ritje is niet zo handig te zien wat ik waar nou heb gereden, dus volgende keer dat maar wat beter doen haha :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:37

Nice! :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:34

Zo ik heb me trainings Rondes weer gedaan :-)

Afbeelding

Afbeelding

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:01

wat een heerlijke foto's

emty al wat van je smid gehoord? ... hier zonder de schoenen gereden vandaag sparky zijn hoeven groeien veel te snel momenteel ! paste niet haha ,

binnenkort komt de zadelmaker en dan hoop ik aansluitend ook de osteopaat erbij te hebben , even voorbereiden op de winter haha vandaag een klein rondje gemaakt

maareh die app is helemaal vernieuwd!! raar, dat kijk ik en dan zit ik qua gemiddelde best ok , alleen als ik de stap eraf haal zit ik weer hoger, maar goed word aan gewerkt haha , ..
morgen denk ik nog een klein rondje en volgende week even de hei in epe onveilig maken die staat mooi in bloei zag ik bij een bekende in epe :D :7

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:56

Jaan wat heb jij toch een ontzettend gaaf hoofdstel _O_
Veel plezier Crazymel :D

Hier gister een klein rondje met een stalgenootje gedaan, heb me qua tempo helemaal aangepast aan degene die mee was, aangezien zij nogal onzeker is.
Vandaag even heerlijk quality time gehad met paard, even laten vrijspringen, en om uit te stappen ben ik er even opgekropen zonder zadel en heb een mini rondje door het bos gestapt. Endomondo niet aangezet aangezien m'n foon zo goed als leeg was, dus net voor het eerst m'nn route ingetekend ;)

Heb 'm nogal moeten inzoomen, gisteren nog een Bambi tegengekomen <3
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:20

Aaahhh, Bambi! Nice. :):)

Gisterochtend les gehad bij m'n juf, dus erheen en terug als buitenritje. Heerlijk getraind en met omweggetje weer naar huis, super!

Vanavond na t eten met Tych nog even rondje strand pakken. Gewoon echt even behoefte aan :o

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:31

Zo lang niet meer hier geweest, uiteraard doe ik wel mee :P
maar Enodmondo vind mij GPS niet, en het duurt dan vet lang en daar heb ik geen zin om te wachten als ik zit, zet ik Endomondo aan en dan wil ik eigenlijk gelijk wegrijden, maar dat doet die dus niet want, bij GPS OK gaat die pas tellen. Hij blijft dus staan op zoeken naar! hebben meer mensen hier last van?

Leuke rondjes en foto's komen er weer voorbij

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:59

Ben weekendje weg morgen komt het verslag en de foto

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:17

Vandaag een rondje montferland gedaan met de wedstrijd, 23 km samen met mijn nichtje.
Voor haar was het de eerste keer en het ging super! Ze is 2e geworden en 3e bij de jeugd, haar dag kan niet meer stuk!