Ideaal weer dus om even drie kilometer te gaan wandelen in het bos..

Nee we hebben niet de hele weg zo gelopen

We kwamen nog langs een wei, echt aan de bosrand en niets verder in de buurt. In het gaas waren 2 bossen bloemen gestoken, een oudere derde bos lag er onder.. Geen idee, een bokker uit de buurt die weet wat hier, vlak bij de bospub, gebeurt is?

Aan het eind van het rondje kwamen we langs de bospub. Meteen gereserveerd voor vanavond, want ze hebben niet alleen humor, je kunt er ook heerlijk eten

Had ik al gezegd dat het warm was? Op de camping vluchtte we de schaduw in, terwijl Gerard een keukenrol gebruik had van 1 vel per minuut. In de wind uit de zon was het wel goed toeven, dus tja wel of niet rijden?? Gerard zag dat niet zo zitten (joh), maar wou wel even naar Dwingeloo fietsen om hondenvoer te halen. Omdat Katinka net als vorig jaar toch een beetje last krijgt op de singelplek, besloten die te laten staan en Ciara mee te nemen.
Katinka was het er niet echt mee eens dat ze alleen achterbleef, en de andere twee ook niet, dus de hele camping kon horen dat wij gingen rijden..

Bij vertrek toch nog een lichte twijfel, is het niet te warm? Maar zodra we het bos in reden bleek dat we de juiste keuze hadden gemaakt. In de schaduw van de bomen was het prima te doen, en we genoten weer met volle teugen!

Zowaar, na al die jaren verdwalen in de bossen, een leuk rondje kunnen rijden en na een kilometer of 10 waren we weer bijna bij de camping. Ik hoor Wendy opeens vloeken, en dit keer was er geen modder in de buurt, dus ik kijk om... Heeft ze net een dikke grote vette horzel o.i.d van haar blote onderbeen afgeslagen, die haar als lekker hapje zag.. Ik weet niet wat er erger was, de pijn of de jeuk. Gelukkig waren we er al bijna, en hebben we een after-bite mee die ze kon gebruiken. Nog nooit meegemaakt dat horzels bijten, dus ik vraag me af wat het geweest was.. In ieder geval groot..
Op de camping was het een stuk warmer dan in het bos, dus we vluchtte naar een stukje schaduw, die steeds kleiner werd..

Gerard bleek trouwens niet alleen hondenvoer gehaald te hebben, want er stond een cadeautje voor mij in de wagen.. Ik ben nogal giraffe fan, dus was hier erg blij mee..

En nu dan terug van een lekker etentje, alvast het een en ander ingepakt, want morgen gaan we weer trekken... Van Lhee naar Westerbork. Weer een nieuwe camping, ik ben benieuwd!