Bedankt!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sure_lee schreef:magda_90 schreef:Je kwam gewoon vaak voorbij.Op den duur fotografeer ik alle ruiters die voorbij komen, kom je vaak voorbij, sta je er vaak op (alhoewel diversen stug naast elkaar blijven rijden dan wordt het weer een uitdaging).
Bedankt!
Haha bij ons was naast elkaar rijden echt een uitdaging!
Sure_lee schreef:magda_90 schreef:Je kwam gewoon vaak voorbij.Op den duur fotografeer ik alle ruiters die voorbij komen, kom je vaak voorbij, sta je er vaak op (alhoewel diversen stug naast elkaar blijven rijden dan wordt het weer een uitdaging).
Bedankt!
Haha bij ons was naast elkaar rijden echt een uitdaging!
DeBuurvrouw schreef:Magda was jij die fotograaf in dat zilverkleurige tentje? Helaas heb je ons er niet op(fries en een grote vos)
DeBuurvrouw schreef:Tigress schreef:Magda zat erbij, ik zat erin
Mijn ik-heb-het-niet-zo-op-regen-tentje
De ik-zoek-beschutting- fotograaf zat ernaast,leuk!![]()
Je viel wel op.
Ga even spieken of jij ons wel op de foto hebt.
EvaC schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van Amanda. Helemaal omdat ik benieuwd ben of je foto's hebt van mijn paard dat bokkend naar beneden kwam onder luid "nee nee nee!" geroep van mijIk vind bokken maar een klein beetje eng
Zwart paard met een fel oranje dekje op. Ik was samen met Bertina, daarna hebben we nog even met je staan kletsen.