Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:26

Vandaag stukje gewandeld met paard van stalgenootje.
Alleen endomondo had geen bereik ofzo, pakte maar een heel klein stukje.
Nu lees ik vaak over intekenen van de route? Hoe werkt dat?

Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:07

Ik heb ook heerlijk een Wandeling gemaakt met me paardje, :) Vond rijden toch echt te warm :-)

Afbeelding

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:44

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:57

Leuk dier tinker_sally! :)
Dat intekenen kan je bij "Add Workout" doen en dan "Draw route for new workout", daar je route tekenen (let erop dat je 'snap to road' afzet als je ook boswegen hebt gedaan ;) ), dan boven het kaartje op 'next', daar de gegevens invullen die je nog weet, saven en dan zou die er moeten staan :)

Ziet er goed uit wouterpaard :j Ik heb ook eentje van de Decathlon, of ja, mijn moeder had die maar nu niet meer :P Prima dingetje, alleen geen idee of die waterdicht is :+

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:24

Ik heb me telefoon altijd in me broekzak haha , heerlijke rondjes allemaal

Hier onverwachts even een klein rondje gedaan ik had mijn dochtertje mee en kan dan niet naar buiten , maar gelukkig wouden ze op stal wel even op d'r passen haha , en kon ik met een stalgenootje naar buiten voor haar paardje was dit de eerste keer foto's lukt ff niet zit oo telefoon

Ja balen ik kan niet naar de endurance helaas , oktober rij ik de laatste van het seizoen wel mee en daarvoor nog de autumn dessert trail iemand van hier ook ?

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:56

Ja ze zijn waterdicht! Vorige week mega bui over me heen gehad en mijn telefoon was droog.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:19

[***]: Bedankt voor de uitleg, ga het zo eens bekijken :)

Moonforever: Leuke foto. Paard staat ook echt zo leuk naar camera te kijken, oortjes vooruit :D

Sparky: Onverwachte ritjes zijn altijd het leukst. Desert Trail lijkt me echt super gaaf om te doen, maar vanuit zeeland vind ik het iets te ver rijden. Wie weet ooit gecombineerd met een vakantie daar...

Hier vanavond rondje met Sally gedaan.
Streep loopt raar in het begin, maar zijn het slik opgegaan met stalgenootje. Daar was het de eerste keer voor dus heen en weer gereden voor gewenning :)
En lekker door het water gedraafd en gegalopeerd <3

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:28

Afbeelding
En de route van vanmiddag.
2x Dezelfde weg heen en weer gelopen.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:57

Haha echt he zo bleeft hij ok een tijdje staan hoor :O

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:50

Vandaag en gisteren in totaal zo'n 7 uur te paard, helaas mobiel niet mee omdat we door het water gingen. Was heerlijk! <3 Wil nu al terug :')
Mooie ritten komen er weer voorbij, ga binnenkort ook weer eens endomondo aandoen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:55

Heerlijk zeg zo met de wagen {:} en water :) was je wagen niet een en al bagger?

Hier rit gedaan van zo'n 28 km was 's ochtends vroeg weggegaan. Was heerlijk weer met die wind erbij. Helaas begaf mijn garmin het halverwege dus ik heb zo goed en zo kwaad als het ging de route erin getekend. En hebben jullie ook dat met de update naar Windows 10 je van alles opnieuw moet installeren? KOm er ff niet uit :o?

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:00

Allemaal lekker actief!
Dat Heuptasje lijkt me wel wat! Ga eens kijken in de winkel. Koop daar ook altijd hardloop shirtjes voor 5 euro die ik met rijden aanheb, heerlijk stofje en zo droog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:04

Ik heb vandaag 2 ritten gemaakt!

Een van 15 km maar endmondo wou niet dus maar handmatig ingevoerd... Met een vriendin en haar paarden!

En daana met mijn eigen merrie. Tempo weer wat opgeschroefd en 10,5 km per uur gehaald over een rit van 14 km! Erg fijn. En laatste km lekker in de regen uitgestapt, heerlijk!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:52

ik heb gister eindelijk mijn eerste rondje deze challenge gereden.
beetje jammer dat mijn telefoon met endomondo (en runkeeper) geen gps verbinding meer kan maken. heb zaterdag maps nog gepbruikt, dat werkte prima.
ritje liep ook anders af dan verwacht, paardlief trapte een ijzer af en liep op een gegeven moment echt gevoelig. ik ben maar afgestapt en heb 50 min naast m gelopen. geen aanrader op rijlaarzen.
Afbeelding
koeien op de weg. we zijn door de bosjes langs ze heen gegaan, pad is me te smal
Afbeelding
hier nog met ijzers, genietne van de paarse heide
Afbeelding
bijna thuis. nu ik ernaast stond maar even van de situatie gebruik gemaakt en hem met alpaca's laten snuffelen. hij vind ze echt doodeng

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:38

Wij zijn gister voor een trainingsritje naar Mont-les-Soie geweest. Voor ons maar 1 uur en een beetje rijden, maar wat is het toch altijd leuk om in de Ardennen te rijden.. Omdat het voor ons de 1ste keer was hebben we gekozen voor de "beginners" lus van 20km..

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:45

Leuk Alex, lekkere heuveltjes gepakt zo te zien, gaaf! :):)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:09

Dat herken ik was zonder zadel kon niet meer op kon ik ook 30 min ofz naast lopen je zal zien dat je allebei voetje nodig heg en geen opstapje ken vinden haha gelukkig is ne paard ijzerloos weer

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:08

Wij hebben gister endurance Leersum gereden, lange klasse 1 dit keer :) Maar 2,5/3 km vanaf stal dus lekker zonder trailer heen gegaan. Paard had vooral in het begin nog wel erg spanning. Bij de start in een mix van draf, tolt en telgang vertrokken wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling was, ook nog 3 keer omgedraaid in de 100 meter na de start omdat ze weer wat zag ofzo. Na een paar honderd meter endomondo ook nog even aangezet. Je ziet goed dat ze hard wilde, ik haar weer probeerde terug te nemen, en ze toen toch weer vaart maakte. Hartslag ook hartstikke hoog, rond de 150 is echt veel te hoog in draf. Gelukkig zo'n beetje na de eerste oversteek werd ze rustiger en zakte de hartslag ook weer, je ziet vooral tegen het einde van de rit mooie stabiele waardes! De finish kwamen we over met hartslag 64 en ik ging voor de volle winstpunten dus de hartslag moest bij de eerste keer aanbieden gelijk goed zijn. Ik besloot even te wachten en de hartslag bleef wat hangen op 61, dus ik durfde het nog niet helemaal aan. Kwamen twee andere paarden aan, hartslag weer wat omhoog. Toen een hap gras en hartslag ineens 53! Toen gelijk aangeboden en er werd 59 geteld, helemaal prima :) Nakeuring was het gezakt naar 32, laagste ooit voor ons dus dat was erg mooi! Daarna weer lekker naar huis gewandeld, ik was in ieder geval een stuk meer moe dan paard :P

Afbeelding

Afbeelding

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:47

emptywords wow haha ja die koeien daar krijg ik de mijne niet eens bij in de buurt! haha gaaf hoor
wel balen van je ijzer, ik heb floating boots ideaal !

alexvb wauw wat lekker !! heerlijk als je daar redelijk kortbij zit, al vind ik zelf een uur met de trailer niet echt fijn haha , maar ja voor de ardennen zou ik ook een uitzondering maken

chouchou heerlijk joh! en wat een keurige hartslag, netjes gemiddelde trouwens met 10.7 !
ik baalde wel dat ik niet had opgegeven mja komt volgend jaar wel haha, rij dit jaar alleen de laatste wedstrijd van het seizoen mee :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:34

Gaaf chouchou, zeker ook jouw verslag met de grafiek erbij :j

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:45

Super zeg, heb rijden niet gedaan met die buien blij toe ik was niet eens klaar op de wei en begon te omweren snel naar huis gegaan this nu droog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:48

Ik ga morgen weer lekker op pad met een vriendin :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:53

interessant emt die grafiek

lekker robijntjah.

paard staat er slecht bij nu.
Afbeelding
hij ontlast het voetje ook echt. nog geen bericht gehad van mn smid, terwijl hij normaal altijd meteen reageert. morgen nog maar eens proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:43

Oeh, die koeien .. die konden ook niet handiger gaan liggen :+
Wel balen van het ijzer, hopelijk krijg je de smid snel te pakken ;)

@ AlexVB : leuk naar de Ardennen! Rondje ziet er goed uit :)

@ Chouchou : vooral het begin klinkt gezellig :P Maar fijn dat het toch nog zo goed gegaan is!

Ik ben weer terug van weekje vakantie, [***] was in het weekend uitgebroken :o Stond 's morgens ineens in de tuin naast het zwembad :o Dus tot zover zijn stroomloze paddock want "die doet toch nooit wat". Denk dat hij zich een beetje verveelde :o Staat nu flinke klap stroom op .. is hij helemaal niet blij mee ([***] heeft schrik van stroom :+ ) maarja, zijn eigen schuld natuurlijk .. evenals dat hij nu verrekt van de jeuk van dat gras ... Maar vertel dat maar eens tegen een pony :roll:

Maar ondertussen is in ieder geval de binnenpiste "af" (bruikbaar), evenals de poets/wasplaatsen enzo, de andere paarden staan ook allemaal weer in hun stalletjes dus het is weer (ongeveer) zoals vroeger. Gisteren heeft hij de piste even mogen verkennen en heb hem eens uitgebreid gepoetst (waar je vandaag toch weer niks meer van gaat zien). Vandaag is [***] aan de beurt .. Met [***] ga ik wat lange teugelen denk ik, misschien ook rondje naar buiten, weet het nog niet, hangt van het weer af :P

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:25

Gaaaf! Net gereden en voor het eerst een wild zwijn gezien op de ginkel!
Ik had nog nooit een zwijn in het wild gezien