Alleen endomondo had geen bereik ofzo, pakte maar een heel klein stukje.
Nu lees ik vaak over intekenen van de route? Hoe werkt dat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), dan boven het kaartje op 'next', daar de gegevens invullen die je nog weet, saven en dan zou die er moeten staan 
Ik heb ook eentje van de Decathlon, of ja, mijn moeder had die maar nu niet meer
Prima dingetje, alleen geen idee of die waterdicht is

Wil nu al terug 
en water
was je wagen niet een en al bagger?

Maar 2,5/3 km vanaf stal dus lekker zonder trailer heen gegaan. Paard had vooral in het begin nog wel erg spanning. Bij de start in een mix van draf, tolt en telgang vertrokken wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling was, ook nog 3 keer omgedraaid in de 100 meter na de start omdat ze weer wat zag ofzo. Na een paar honderd meter endomondo ook nog even aangezet. Je ziet goed dat ze hard wilde, ik haar weer probeerde terug te nemen, en ze toen toch weer vaart maakte. Hartslag ook hartstikke hoog, rond de 150 is echt veel te hoog in draf. Gelukkig zo'n beetje na de eerste oversteek werd ze rustiger en zakte de hartslag ook weer, je ziet vooral tegen het einde van de rit mooie stabiele waardes! De finish kwamen we over met hartslag 64 en ik ging voor de volle winstpunten dus de hartslag moest bij de eerste keer aanbieden gelijk goed zijn. Ik besloot even te wachten en de hartslag bleef wat hangen op 61, dus ik durfde het nog niet helemaal aan. Kwamen twee andere paarden aan, hartslag weer wat omhoog. Toen een hap gras en hartslag ineens 53! Toen gelijk aangeboden en er werd 59 geteld, helemaal prima
Nakeuring was het gezakt naar 32, laagste ooit voor ons dus dat was erg mooi! Daarna weer lekker naar huis gewandeld, ik was in ieder geval een stuk meer moe dan paard 

Maar fijn dat het toch nog zo goed gegaan is!
Stond 's morgens ineens in de tuin naast het zwembad
Dus tot zover zijn stroomloze paddock want "die doet toch nooit wat". Denk dat hij zich een beetje verveelde
Staat nu flinke klap stroom op .. is hij helemaal niet blij mee ([***] heeft schrik van stroom
) maarja, zijn eigen schuld natuurlijk .. evenals dat hij nu verrekt van de jeuk van dat gras ... Maar vertel dat maar eens tegen een pony