Zo ik heb net magnesium besteld voor de jonkie. Zaterdag mos gehapt :-( . Hij is zo prikkelbaar en dan zo onvoorspelbaar. Ben benieuwd of het werkt. Met de Draver wel heerlijk gereden, weer lang achter elkaar gedraaft. Gisteren beide aan de longeerlijn, vandaag rust. Moet vandaag oppassen op 2 kleine jochies, dat is lang geleden... ben benieuwd of ik dat nog aan kan hihi.
Vandaag ons nieuwe zadel geprobeerd. Ligt als een huis, yentle stapte er netjes mee weg ... lekker hoofdje laag en maar gapen en smakken heel ontspannen meisje ! Goeie koop gedaan. Morgen komt de DA en dan hopelijk donderdag weer ff een ritje maken met ons nieuwe zadel, voor mij wel wennen ben een westernzadel en daarna een barefoot gewend. Maar Yentle liep weer goed in iedergeval
Gisteren ze even door de wei laten rennen. 'S avonds naar de aquazumba geweest en mag vandaag zeggen dat ik me voor het eerst weer wat fitter voel. Morgen ritje maken en ik denk dat ik mijn dochter met paard van school ga halen. Yenopi fijn dat het met het zadel goed is gegaan. AdnariM dat zul je toch nog wel kunnen?
Voor iedereen die vandaag nog een rondje gaat maken veel plezier!
Smurf haar zadel is gisteren weer gecheckt. Ze kreeg ineens weeer witte plekken achter de schoft. Bleek dat het zadel dus steeds iets naar voren schoof en daarom ging het irriteren. Daarnaast moest ie iets opgevuld worden. Nu schuift ie nog heel licht iets, bijna niet eigenlijk, maar niet meer op 1 plek in ieder geval. We hebben ook nog andere singels (van 130 euro ,....... ) uitgeprobeerd maar *gelukkig* maakte dit geen verschil. Dus voorlopig ligt ie weer even goed!
Heerlijk ritje rond de hei gemaakt van zo'n 12km en toen nog zes in totaal om mijn dochter van school te halen. We hebben genoten. Voor degene die vanavond nog gaan veel plezier. Nou kim345 hoop dat je zadel nu wel goed blijft liggen.
Kon dit weekend helaas niet rijden met mijn merrie omdat ze last heeft van haar voetjes, de smid heeft haar te kort gezet en nu door het vele rijden op asfalt kreeg ze een beetje last van haar voetjes, ze liep een beetje gevoelig, dus rust voor mevrouw, zodat haar voetjes weer helemaal kunnen bekomen, ik heb voor haar ondertussen hoefschoenen besteld een week geleden maar die zijn nog niet geariveerd
Ben al vanaf een dinsdag niet meer bij pony geweest en morgen eerst maar weer terug naar HA, want dit duurt me veels te lang met die bijholtes. Mij een te groot risico dat het toch ook op mijn longen gaat slaan.
Ja henkje hier ook. Heb alleen de hele stal leeg gehaald. Die is klaar voor de volgende hopelijk nog lang weg blijvende winter. Voeren en weer naar huis. Marcella wens je veel beterschap. En dat het gauw beter gaat.
beterschap Marcella, ben ook aan het kloten met mn holtes. Maar verder niet ziek,alleen af en toe echt de meest afschuwelijke hoofdpijn achter mn ogen..
EW, nog niet veel beter dus met je paardje?Nog stijf/kreupel?
Kinel,ook getut...
Ik ben afgelopen week vooral druk geweest met de hond die wel meegeweest is naar de weide. Wel gelongeerd en vandaag paardjes naar andere weide verhuisd omdat de weide geinjecteerd wordt.
En hagel,ja! Hier ook,bah.
Marcella
Geplaatst: 23-03-14 23:09
Geen hoofdpijn, maar wel bijholtes die nu verschrikkelijk veel pijn doen. En heb nu spijt dat ik nog een extra papier zakdoeken meegenomen heb. In 24 uur 2 pakje opgesnoten en hoest mijn longen eruit met als risico dat ik weer richting bronchitis ga.