Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op het eind kwam ik nog twee Ruiters tegen dus even stoute schoenen aangetrokken en gevraagd waar zij zoal heengaan. Wel ze wil wel eens met me mee en haar paard blijkt nog geen halve km verderop te staan dus ideaal
Dank je! 
en dus een heerlijk rondje gereden met mijn racewagen en mijn 2 lieve vriendinnetjes

Jaan81 schreef:Je gaat super zeg Djuulsie!
Poes, wat een geweldige route, haha!
Hier ook eindelijk weer rondje gereden, samen met dinnetje en d'r Capri. Lijf was/is er nog niet zo happy mee, maar vrijdag naar de fysio, dus dacht, kan wel :X
Op de helft gepauzeerd op de camping waar Sanne (van diva) was, erg leuk! Paard liep zowat zo de tent in, haha! Lekker langs het natuurgebied terug gereden, was echt goed genieten!
Vast even m'n kaartje:
m/FoJ3BO.jpg

(onze koetjes lopen daar)
brug over naar het bos enzo
de mijne lusten ze niet, zal het buitenlandse bloed wel zijn
dat vindt ze zo leuk!

Ik zette een leuk galopje in en wij gingen de hond zoeken. Na een kilometer kwam een splitsing en ja welke kant ga je dan op.. Er stonden toevallig 2 wandelaars en 2 fietsers en ik vroeg of zij een hond hadden gezien. De wandelaars hadden inderdaad de ontsnapte hond gezien, hij was erg vervelend aan het doen bij de hond waar hij achteraan was gegaan en die mensen kregen de hond maar niet van zich af. Ik mocht het pad niet in waar de wandelaars de hond hadden gezien, dus de fietsers gingen de achtervolging in. Ik weer snel terug gereden naar waar de vrouw me had aangesproken, maar die was er al niet meer... Dus ik weer terug en een pad dat ongeveer parallel loopt aan het pad waar de hond was gezien ingegaan, was toch al mijn plan om te doen dus kwam ook prima uit. Maar geen hond en geen fietsers. Later op een picknickbank de fietsers tegengekomen, ze hadden de hond niet meer gezien. Dus hoe het nu is afgelopen, geen idee... De mevrouw van wie de hond was, zei dat hij wel een halsband droeg met haar telefoonnummer, dus als die nog om is geweest zal ze hopelijk toch wel een keer gebeld zijn..