Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:03

Weer heerlijk rondje gedaan van 10 km. T miezerde, maar was wel lekker. Morgen rondje mennen <3

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:22

djuulsie schreef:
Weer heerlijk rondje gedaan van 10 km. T miezerde, maar was wel lekker. Morgen rondje mennen <3

Ik kom nooit meer bij je in de buurt joh ;)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:34

oliebol zeg! net een heerlijke rit gemaakt met mijn vriendin, is die onderweg gaan spoken de app haha uitgevallen na 4.88 km en overgegaan op cricket?? heel gepuzzel om het eruit te krijgen
maar simone heeft me goed geholpen haha gelukkig hebben we de foto's nog hihi heb hem dus handmatig maar ingevoerd en gok dat er 2 km miste kan wat meer zijn maar lekker boeiend, dus mochten mensen graag de rit zien sorry haha staat er niet op baal wel was benieuwd hoe die het met de satteliet in het water wou laten zien hier trouwens mooi weer en jawel zondsondergang gezien

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:46

Suzan_bobar schreef:
djuulsie schreef:

Ik kom nooit meer bij je in de buurt joh ;)

:P dan zet ik em volgende week niet aan goed :')

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:49

Afbeelding
zo toch nog een fotootje haha :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:55

Afbeelding

Valt het op dat ik verkenning was ? :+ :D
Gsm viel wel uit helaas niet alles staat erop. Ik hoop dat ik nog mag meedoen aan de challenge!

Ik ben er naast gegaan had zo zin om te stappen :') op het eind kwam ik nog twee Ruiters tegen dus even stoute schoenen aangetrokken en gevraagd waar zij zoal heengaan. Wel ze wil wel eens met me mee en haar paard blijkt nog geen halve km verderop te staan dus ideaal :)

Chouchou

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:41

Haha dat is een bijzonder rondje ja. Leuk dat je eens met iemand uit de buurt mee kan! Ben je al toegevoegd aan de challenge? Zo niet, moet je even de TS een vriendenverzoek sturen op endomondo: https://www.endomondo.com/profile/10799574, dan voegt zij je toe wanneer ze tijd heeft. Stuur haar voor de volledigheid ook even een pb'tje dat je haar hebt toegevoegd, weet ze gelijk welke bokker bij welke naam hoort!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:50

Hahaha tuurlijk niet Juul. Mijn tijd komt wel weer, ff mijn kop op andere dingen staan nu ;)
Plaag je maar wat. Vind het Super tof dat je zo een top knol hebt gevonden en dat het zo lekker loopt!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:21

Ooo ik had wel een pb gestuurd maar niks in endomondo, nu maar gedaan :) Dank je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:32

Hier vanavond ook een kort rondje van 11,6 km gereden. Kans gepakt om tempo wat op te schroeven wat in mijn eentje makkelijk gaat maar met mijn mederuiter nu net een optie is.

Kreeg onderweg aanmoedigingen van vriendlief, wist niet dat die ook meteen opgelezen werden. Sprak mijn telefoon ineens: 'good going you sexy beast' :')
Je kan je voorstellen dat ik en vriendin helemaal krom lagen van het lachen hahaha!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:34

Eindelijk weer lekker weer <3 en dus een heerlijk rondje gereden met mijn racewagen en mijn 2 lieve vriendinnetjes :D

Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:43

Je gaat super zeg Djuulsie! :j

Poes, wat een geweldige route, haha!

Hier ook eindelijk weer rondje gereden, samen met dinnetje en d'r Capri. Lijf was/is er nog niet zo happy mee, maar vrijdag naar de fysio, dus dacht, kan wel :X
Op de helft gepauzeerd op de camping waar Sanne (van diva) was, erg leuk! Paard liep zowat zo de tent in, haha! Lekker langs het natuurgebied terug gereden, was echt goed genieten!
Vast even m'n kaartje:

Afbeelding

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:52

Ik ben jaloers op jouw mooie blauwe wagen Djuulsie! <3

Ik heb een iets korter rondje gedaan dan gepland, maar mijn originele plan werd afgeraden door de vriendin die ik toevallig achterop reed :+
Afbeelding

Nog even lekker natte voeten gehaald.
Afbeelding

Kan nog net even deze week, nog vakantie en pony staat tot na het weekend ook nog bij mijn ouders. Volgende week weer aan het werk -O-

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:05

Jaan81 schreef:
Je gaat super zeg Djuulsie! :j

Poes, wat een geweldige route, haha!

Hier ook eindelijk weer rondje gereden, samen met dinnetje en d'r Capri. Lijf was/is er nog niet zo happy mee, maar vrijdag naar de fysio, dus dacht, kan wel :X
Op de helft gepauzeerd op de camping waar Sanne (van diva) was, erg leuk! Paard liep zowat zo de tent in, haha! Lekker langs het natuurgebied terug gereden, was echt goed genieten!
Vast even m'n kaartje:

m/FoJ3BO.jpg

En paar foto's van het rondje:
Pauzeplekje :D
Afbeelding
Kroelen in de tent met Sanne
Afbeelding
En weer op pad, dit is vlakbij de camping, zo'n mooi natuurgebied! :+: (onze koetjes lopen daar)
Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:18

Mooie routes zeg! Super leuke foto's Jaan, hij moest nog bukken voor de tent :')

Wendy ook een lekker rondje, waarom werd die route afgeraden?

Ik ga volgende week weer op onderzoek voor nieuwe routes :D brug over naar het bos enzo :)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:19

Dazen en ander gespuis >;) En wij zijn al een lopende uitnodiging op de een of andere manier. Mensen gaan graag met ons mee, want de vliegbeesten zitten op mijn en poownie en niet op hun :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:21

Ow dat is balen ja!! Dan zou ik ook omrijden :') de mijne lusten ze niet, zal het buitenlandse bloed wel zijn :+

Ga morgen denk ik rondje wandelen of rondje stappen en ga misschien vrijdag en sowieso zaterdag weer mennen <3 dat vindt ze zo leuk!

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:23

Het was even puzzelen
Maar volgens mij ben ik er aan uit.

Ik sta op de 81ste plaats :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:32

Prachtig tuig heb je zeg

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:00

Mooie ritjes en foto's allemaal! Vind jouw laatste foto heel mooi, tinker_sally, paard precies in het midden met een mooi uitzicht :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:10

Hellaas op laaste Viel endomondo weer is uit maar wat een lol onder rit ken je hebben hihi ^^
ff een foto is van een andere kant :)

Afbeelding

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 09:59

djuulsie wat lekker dat baba het zo gaaf vind voor de kar, en je colle kar ja blijft mooi !

jaan haha geniaal ook gewoon wat , braaf dan zo he haha

wendy , hier word de mijne ook opgegeten dooor de dazen afgrijselijke beesten !

alle foto's en ritten bekeken heerlijk !! ik ga hier vanmiddag klein rondje maken zal wel weer vol dazen zitten helaas bah

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:44

Hier warm, net was het 24 graden, dus ga wel gewoon rijden want heb heel wat te bespreken met mijn instructeur.
Hoop dit weekend op een niet te warm en geen regen weer. Ga namelijk zaterdag en zondag 2 á 3 uur rit maken dus heb geen zin in hitte of regen.

Hoe nemen jullie je mobiel mee? In de zak of in een speciaal tasje?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:42

Ik heb mijn telefoon mee in een heel handig klein heuptasje van de Action, de Handybelt! Twee vakjes, één grote en één kleine, je kan er van alles in meenemen :)

Vandaag lekker rondje gedaan en als oefening niet direct het bos in maar eerst over de weg langs de gebruikelijke enge dingen. Die enge dingen waren nog steeds eng, vooral een huis met allemaal kooien met exotische vogels erin en spetterende eenden in de sloot. Daar uiteindelijk maar afgestapt om er langs te kunnen, vond het mooi geweest na bijna 10 minuten stapje vooruit, stapje achteruit, stapje vooruit, stapje opzij etc. Vervolgens lekker in het bos aan het rijden, komt er een vrouw uit de bosjes iets verderop en gebaart of ik even wil stoppen. Ze was haar hond kwijt (riem had ze in haar hand) en vroeg of ik hem had gezien (nee) en of ik anders niet even een stukje door wilde rijden om hem te zoeken, want hij ging achter een andere hond aan, de kant op waar ik toch al heen ging. Dus ik zag al helemaal voor me hoe ik de hond ging vangen als een held :P Ik zette een leuk galopje in en wij gingen de hond zoeken. Na een kilometer kwam een splitsing en ja welke kant ga je dan op.. Er stonden toevallig 2 wandelaars en 2 fietsers en ik vroeg of zij een hond hadden gezien. De wandelaars hadden inderdaad de ontsnapte hond gezien, hij was erg vervelend aan het doen bij de hond waar hij achteraan was gegaan en die mensen kregen de hond maar niet van zich af. Ik mocht het pad niet in waar de wandelaars de hond hadden gezien, dus de fietsers gingen de achtervolging in. Ik weer snel terug gereden naar waar de vrouw me had aangesproken, maar die was er al niet meer... Dus ik weer terug en een pad dat ongeveer parallel loopt aan het pad waar de hond was gezien ingegaan, was toch al mijn plan om te doen dus kwam ook prima uit. Maar geen hond en geen fietsers. Later op een picknickbank de fietsers tegengekomen, ze hadden de hond niet meer gezien. Dus hoe het nu is afgelopen, geen idee... De mevrouw van wie de hond was, zei dat hij wel een halsband droeg met haar telefoonnummer, dus als die nog om is geweest zal ze hopelijk toch wel een keer gebeld zijn..

Afbeelding

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:18

Jaan81: Dank je. Ben er ook erg blij mee. Het is kunststof dus niet meer.
Wat een braaf paard heb jij zeg. Denk dat Sally niet in de buurt zou komen van zp'n tent.
Vind Belgen toch al prachtig om te zien. Voor mij persoonlijk alleen maatje te groot :o

Moonforever leuke foto.

Ik heb voor mijn telefoon een telefoon tasje van dabo's design gekocht voor rond mijn been.
Zo blijft hij binnen handbereik voor me.

Chouchou hopelijk heeft mevrouw hem nog gevonden. Weer eens wat anders zo met een doel rijden ;)

Hier staat het volgende rondje pas zaterdag weer op de planning. :(
Vanavond ga ik riet snoeien voor Sally, ze vind dat zo lekker. Maar kan er niet meer bij.
De rest lust het ook erg graag moet ik zeggen.