Ik kom ook weer ff langs, ik vind het schitterend jullie verhalen te lezen echter heb ik soms te weinig tijd om zelf ook nog even iets te plaatsen. Maar nu dus wel
Vorig weekend zijn wij met de vereniging waar ik bij ben een weekend naar de Veluwe geweest, wat is het daar mooi zeg, dat hebben we hier in Belgie niet helaas. Ik heb echt 2 dagen lang met open mond rond gereden
We logeerden bij stoeterij willemien en onze paarden sliepen er op paddocks. Voor mijn merrie was het de eerste keer om met een groep weg te zijn en om in een paddock te slapen echter is het allemaal goed meegevallen, in de groep was ze soms nog wat te druk en gestresseerd wat resulteerde in enkele moeilijk uit te zitten bokjes maar eens we achteraan de groep ons plekje gevonden hadden ging het al heel wat beter, ze moet natuurlijk nog wennen aan de andere paarden en aan het in groep rijden
Maar ik ben erg trots op haar!
Enkele weken geleden heb ik ook de beslissing genomen om over te schakelen naar western. De dressuurwedstrijden doen we beide niet meer graag en we hebben beide veel meer plezier om in het bos te rijden en omdat ik na elke rit weer met zadelpijn thuis kwam en geen enkel engels zadel voor mijn paard goed leek te zijn hebben maar gelijk het roer omgegooid en ons een western zadel aangeschaft, Zafina's vochtbultjes en drukplekken van het engels zadel zijn ook helemaal verdwenen nu met het westernzadel, dus ik ben helemaal om, tijd om van mijn paard te gaan genieten.
De vereniging waar ik bij ben organiseert elke maand een buitenrit ergens anders in belgie en 2x per jaar een weekend en 1x per jaar een trektocht, dus we hebben al heel wat op de agenda staan. Ik heb nu sinds lange tijd weer echt zin om te rijden, laat het mooie weer maar komen.