tjah, ze schrok, ik lette niet op en bleef dus achter in de beweging en daardoor schrok ze nog meer en ja, toen kwam ik achter het zadel terecht en ben ik onder de draad door gegleden
Verder niet echt pijn ofzo, beetje beurse rug. Alleen Mo dus weer direct terug in haar trauma...
Ja ik baal d'r goed van. Hoop dat we niet net als vorig jaar 3 maanden kwijt zijn om weer normaal te kunnen rond stappen en draven. Nu zit er zeg maar standje stilstaan op en dan gewoon standje race uit spanning...
Herkenbaar, mijn pony kan ook zo over de zeik zijn. Hopelijk valt het mee
Waratje
Geplaatst: 12-03-14 12:48
Dat is wel balen, Robijntjah. Misschien even aan de longe nemen om weer even spanning af te laten vloeien? En dan ook nog zo'n allergische reactie erbij, het zit je niet mee
Aan de longe is er niets aan de hand, erop aan de longe wekt alleen maar meer spanning op.
Hoop vandaag even simpel in de bak achter iemand aan te kunnen hobbelen zodat ik er niet aan hoef te komen... En even kan concentreren dat ik niet achterkom in beweging want dan is het meteen weer klaar
Waratje
Geplaatst: 12-03-14 13:01
Als lekker achter iemand anders aanhobbelen het beter doet dan aan de longe, dan vooral doen. Lekker simpel en veilig houden, dan zijn jullie er het snelste weer overheen
Sterkte met alles robijntjah. Dat is niet leuk. Vanmiddag mocht ik een dagje extra gaan rijden. Manlief was vrij en die is samen met onze meis op stap. Heb weer 12km genoten. Morgen weer lekker ritje hoop ik.
Ik ga zometeen meteen na het werk - wat eindigt over 5 minuten - meteen richting stal en dan lekker naar buiten met Genghis. Heerlijk dressuren maar dan in het bos. Dat doet hij liever dan in de bak..
Robijn, misschien heb je tijdens je val iets aangeraakt waar je allergisch op reageert? Dan is het contact allang weg, maar heb je er nog wel last van. Hopelijk is Mo snel weer in zijn/haar normale doen.
Robijntjah hopelijk kan je snel weer normaal rijden.
Hier een heerlijke buitenrit gemaakt van 8 km samen met stalgenoot en een nieuw stuk verkend.
Anoniem
Geplaatst: 12-03-14 21:15
Lekker gereden marcella en alex?
Robijntjah, balen!! Wat bedoel je precies als je zegt dat Mo "terug schiet in haar trauma".? Van de vorige keer dat je gevallen bent?? Hoop dat jullie snel weer samen ritjes maken..
Ik had normaal gereden vandaag maar is voor morgen of vrijdag, had een beter project vandaag. Zorgen dat het paard terug gewoon buiten kan! Eerste laag zit er nu op en er gaan nog een laag van 10cm op vanaf dat laten aanvullen jaarlijks of indien het nodig is.
Het werd tijd ook dat het eens gedaan werd, was nog twijfel van nu of in de paasvakantie (voor dan vrachtwagen te laten doorrijden) maar besloten van voor te laten lossen en dan met kruiwagen te verschepen. Was het gewoon zoo zat die modder daar en vond het sneu voor hem eigenlijk die wilde niet meer naar buiten want trok al snel je halve been naar beneden laat staan van een paard die 6/7 keer meer weegt . Mijn benen doen wel zeer ga het morgen nog harder voelen vrees ik maar wat wil je na +- 50 kruiwagens
Henkje
Geplaatst: 13-03-14 09:09
goed bezig! Hier is helaas de eerste teek al weer gespot...