Baba heeft een lekker drafje, die ze heel lang vol kan houden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Haha, wel een volledige 1,8 km joh!![]()
Fijn dat het zo goed ging chouchou! Geeft hoop voor de toekomst hé
Hier las ik vandaag in de krant dat 3 kinderen en een begeleider verbrand zijn geraakt toe ze door een plas in het bos reden met de fiets. Zaten blijkbaar chemische middelen in de plas... Is wel een stuk bij onze bossen vandaan, maar toch..moet er niet aan denken
[***] schreef:Hier las ik vandaag in de krant dat 3 kinderen en een begeleider verbrand zijn geraakt toe ze door een plas in het bos reden met de fiets. Zaten blijkbaar chemische middelen in de plas... Is wel een stuk bij onze bossen vandaan, maar toch..moet er niet aan denken
AlexVB schreef:[***] schreef:Hier las ik vandaag in de krant dat 3 kinderen en een begeleider verbrand zijn geraakt toe ze door een plas in het bos reden met de fiets. Zaten blijkbaar chemische middelen in de plas... Is wel een stuk bij onze bossen vandaan, maar toch..moet er niet aan denken
Plassen zijn ondertussen opgeruimd en de locaties zijn afgezet voor de zekerheid. Ook wordt er nu extra in de avonduren gepatrouilleerd door de politie. Dit is maar 500 tot 1000m van mijn stalling gebeurd. Ik moet er niet aan denken dat ik met de paarden door deze plassen was gegaan..
djuulsie schreef:Jeeeej Jaan1,8 km
maar wel lekker dagje dus! Heerlijk!
Jaan81 schreef:djuulsie schreef:Jeeeej Jaan1,8 km
maar wel lekker dagje dus! Heerlijk!
Gij loopt toch niet de draak met me te steken toch?!?!![]()
![]()
Gets zeg, wat een eng bericht van die plassen. Echt, wat bezielen sommige mensen?Ik kan daar niet bij met m'n hoofd...
Ik heb vanavond les, bij m'n juf, dus dan weer paar km erbij. Wel ff duimen dat de regen en onweer pas na 22u losbarst, anders valt m'n les wederom in het water.