[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kinel

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:02

Hetlevenwint hier is Nelleke ook snel nat . maar gelukkig moet ik van bos uit nog twee km terug stappen en dan is ze meestal wel droog.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:05

Ik ga de hals en boeg van mijn merrie morgen laten scheren, die heeft het ook veel te warm anders.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:23

Ik ben benieuwd of ze het dit weekend heel warm krijgen met rijden aangezien het zo warm wordt.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 21:15

adnariM schreef:
Gefeliciteerd Marcella! Super!

Hier dinsdag onwijs heerlijke rit gereden over de Hoge Veluwe. Waanzinnig veel wild gezien, herten reeën en moeflons! Nu morgen weer een ritje pakken. Ben blij dat het nu weer kan met de langere avonden :-D

Ik ben jaloers, ik zie die moeflons noooooit |(

Gisteren met zus in Kootwijk wezen rijden, rondje kalm aan, 35 km, vandaag 13 erbij. Inschrijving voor onze eerste TREC dit seizoen is er ook net uit! Laat het maar voorjaar worden!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 22:49

Vandaag toch nog 10km gereden, groot stuk stap maar eenmaal terug alleen toch nog enkele keren een goede stevige draf bijgenomen. Morgen waarschijnlijk dag lange lijnen en dan zondag terug rijden(wil door waterplassen gaan galoperen die ik tegenkwam vandaag :') ) of omgekeerd ik ga het nog moeten zien. :)

Trec is nu iets dat ik echt zou willen doen he maar zit hier met een vervoersprobleem en weinig trec wedstrijden in BE jammer genoeg.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 12:53

Ga morgen weer ritje maken. Heel vroeg.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 13:47

Jammer hetlevenwint! Het is erg leuk en gezellig!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 14:01

Blijf twijfelen hé nu rijden of morgen rijden hmmpft :') .

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 14:26

Ga je beide dagen rijden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 15:00

Zou dan ook kiezen voor beide dagen rijden. Wie weet regen het maandag.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 17:59

Nou tot nu toe er gewoon enorm veel haar afgekamd, zo veel dat ik nu donker bruine stukken door het zwart zie van zijn zomerhaar. Als het zo door gaat is die er eind de maand a half april helemaal vanaf :).

Nou tja straks nog 2 uurtjes tijd denk gewoon rondje te gaan lange lijnen en morgen rijden, die heeft al 3dagen aan een stuk gelopen en morgen nog eens vind dat genoeg voor op te bouwen deze week.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 19:45

Ben gaan lange lijnen, broertje meegenomen naar de glasbak (heb hem vooral het stuur gegeven) ondertussen gezien dat hij dus ook glasbak proof is :') . Eens leuke afwisseling voor Jack want die is altijd erg enthousiast met lange lijnen op de handelbare manier. :)

Morgen gaan rijden en enkele diepe plassen gaan doorgaloperen als het even kan :D .

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:24

Heerlijk relaxt staprit gedaan en het was genieten een keer wat anders dan rondje vliegen. <3 <3

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:12

Vanmorgen al om zeven uur rondje gemaakt en daarna vijftig km gefietst. Dat was een heerlijk dagje.

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:43

Oh heerlijk kinel!
Ik zat er 8.00 op. Dravertje mee genomen aan de hand, zodat ik 2 in 1 had. Vandaag was hier in de omgeving een mountainbike route met veeeeeeeeeeels te veel mountainbikers, dus die wou ik voor zijn. En dat was gelukt gelukkig.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:37

adnariM schreef:
Oh heerlijk kinel!
Ik zat er 8.00 op. Dravertje mee genomen aan de hand, zodat ik 2 in 1 had. Vandaag was hier in de omgeving een mountainbike route met veeeeeeeeeeels te veel mountainbikers, dus die wou ik voor zijn. En dat was gelukt gelukkig.

Volgens mij was er bij ons in venlo ook iets met mountainbiken. Zag van allerhande bordjes in bos.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:48

Hier ook weer een heerlijk relaxt rondje (7,4 km) gedaan en het was weer genieten met een hoofdletter G. <3

En het mooiste is dat het nog steeds goed gaat met mijn en ik het idee heb dat de wervels veel minder flexibel zijn. *\%/*

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 22:05

Hier 8,2 km gedaan in een uurtje. Vrij veel gestapt maar midden in goed gedraafd en 2 goede galop'jes gedaan. Merkte wel dat ik aardig mocht doorduwen in galop of die viel terug in draf maar achja het is gelukt. Nog door een plas gewaad van 10 meter lang en cm of 30 diep goede spieroefening.

Natuurlijk terug zeiknat maar ahja nemen we er maar bij. Hoop komende week nog 3 of 4 keer te kunnen trainen voor ik een week weg ben met school, het draven nog wat uitbreiden. :)

Maar even hoe galopeer je 5min aan een stuk op buitenrit ? Hier zijn niks nada zandpaden, enkel graspad( 1) maar dan nog moet ik continu mijn galop terug pakken oversteken op de weg en opnieuw aangaloperen.... :') .

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 22:19

Ik doe soms ook wel als het om kleine stukjes asfalt of stenen (alleen met hoefschoenen) gewoon door galopperen. En anders gewoon even terug kan je ook iedere keer even wisselen van galop. Is ook een goede oefening.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 22:25

Klopt ook, dat stond zo in het trainingsschema had ik zo iets van ideaal voor mensen aan zee of aan zandwegen etc maar niet voor mensen waar ik woon := .

Nu inderdaad is niet dat het een slechte oefening is. :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 22:39

Moet het hier ook met de bermen doen, maar moet wel zeggen dat deze een stuk beter en rustiger zijn dan ik in Zuid-Holland gewend ben. In Zuid-Holland was filerijden normaal wegens sluipverkeer A15 en zijn het klei bermen. :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:03

Hier ook hele kleine bermen dusja blijft op het verharde over het algemeen :') . Verlang tot mei eens 4dagen genieten van onverharde wegen voor een groot deel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:33

Hier ook weer nieuw rondje ontdekt van 11 km :) heerlijk!

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:32

Nog ff vol houden hetlevenwint. Dan mag je genieten van de padden en bossen bij ons..

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:47

Het schiet goed op is voor mij nu 3weken les en 1schoolweek ardennen. Daarna paasvakantie 2 weken en vlak erna is het al mei...

Zit je op school in deze gang geen elektriciteit door werken, zit ik hier van had een rondje kunnen doen met Jack in de tijd ik geen les heb. Met een beetje geluk kan ik vanavond nog gaan rijden, terug doorwerken op draf. :)