Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Estherbrink1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:10

Eerste keer dat ik mee doe aan de challenge en heb er zin in! Word een druk jaar dus nog geen idee hoeveel kilometers ik ga maken. Over het algemeen probeer ik 2x per week een buitenrit te maken naast de overige trainingen. 1 aug ons eerste (challenge) ritje gemaakt, een relax ritje vanuit huis met een tussenstop (ijsje eten bij de 10km).
Afbeelding
Afbeelding

Suzan_bobar

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:34

Afbeelding
Hier weer lekker rondje gefietst!

Sta gewoon even derde hahahahaha
Afbeelding

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:40

Leuke foto's komen er weer langs van heerlijke ritten :j Prachtige foto's RianneB! Strand staat ook echt een keer op mijn verlanglijstje :j

Hier gisteren 2 ritjes gemaakt, beide met m'n vakantieoppas bijrijd hafje, conditie is wat minder dan die van m'n eigen merrie dus hebben het bij redelijk relaxte niet al te lange ritjes gehouden, vandaag 5.5 km en gisteren 10. Wel handig zo'n tijdelijk extra paard, kon gezellig een vriendin op mijn eigen merrie meenemen voor een ritje samen :)

Afbeelding

Morgen nog een ritje met een stalgenootje op de planning staan, zal ook een kleiner ritje worden.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 22:20

Mooie foto's komen er voorbij !!

Ik ben net dom geweest en heb mijn training op fietsen laten staan, heb hem dus zojuist maar ff handmatig ingevoerd

Als bewijs endomondo prt screen gemaakt, de 16.00 km was wel op de fiets vandaar dat hij nu nog op fietsen stond
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 22:41

Zo, ik heb spierpijn :')
Weer ruim 2 uur te paard gezeten en ronde was nu 16km.
Was echt leuk! Met z'n 12en gestart, maar eentje was te hyper, dus die gingen met z'n tweeën terug. Jammer, maar verstandig.
Een paar fotootjes: Afbeelding
Afbeelding
Wij lekker badderend, schoenen helemaal doorweekt nu haha
Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 23:29

Heerlijk Jaan!!! Mooie foto's!

Hier ook weer 11,5 km gedaan. Wat een dazen zeg, ongelofelijk. Arme paarden, daar kan geen vliegenspray tegenop. Wel lekker gereden, veel gedraafd en galop vanwege de beesten.

Afbeelding

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 23:30

Fleur_yen, mooi pad zo door het bos.

Wat een leuk divers groepje, Jaan! Van alles wat :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 09:20

heerlijke foto's weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:51

Wat een bende Jaan :D

Verder nog meer leuke foto's gezien :)

Zelf niks meer gedaan ( :( ), veel te warm hier en dat vinden zowel pony als ik niet zo leuk. En ik blijf er tegenaan hikken om alleen op pad te gaan, om 1 of andere reden (mezelf waarschijnlijk) gebeuren dan altijd wel ergens gekke dingen .. Tot nu toe altijd wel overleefd, maarja, ik blijf een schijterd, dus ga dan uitstellen .. En dan zijn dazen & warm weer een handig excuus natuurlijk :+

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 11:19

Ik sta 2e.... :):) voor zolang als het duurt :') heerlijk rondje gemend! Wat was ze braaf <3

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 11:26

Ik ga ook weer eens fanatiek Endomondo gebruiken, want heb hem de laatste tijd eigenlijk nooit meer aan staan.

Janneke wat baal ik dat ik gister niet mee kon

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:56

Heerlijk ritje over het Leersumse veld vandaag, samen met een stalgenootje en haar jonge trekpaard, voor hem de eerste keer met iets meer afstand, dus lekker rustig aan gedaan :) Waren precies op tijd, 't was nog heerlijk koel met een heerlijk briesje.

Afbeelding

Blije oortjes
Afbeelding

En een knap gezelschap met eveneens een heel blij hoofd
Afbeelding

Jaan wat een gezellige rit :D
En Djuulsie wat een lekkere hoeveelheid km's heb je al gemaakt in je eerste week :j
Lastig Sabine, maar als je je niet helemaal prettig voelt is het ook niet echt lekker rijden natuurlijk.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 13:39

Ja := heb toevallig veel slachtoffers om mee naar buiten te gaan! Echt heerlijk :) als morgen de endurance is geweest ben ik mn top 5 plekkie kwijt, dat red ik niet. Maar geniet volop en daar gaat het om!

Mooi rondje ook Fleur! En leuke foto's! Geweldige omgeving <3

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 14:24

Zooo wat hebben jullie gezellig gekletst deze afgelopen week! Ik was een weekje naar Italië, gisteravond laat terug gekomen, en had 6 pagina's bij te lezen :D Heb een heerlijke week gehad, maar ook fijn om weer terug te zijn bij paard! Ik ga maar niet op iedereen reageren, maar leuk om al jullie ritjes, foto's en verhalen weer te volgen!

Vanochtend al weer vroeg naar stal en eind van de ochtend weer een heerlijk ritje gedaan! Dacht een beetje rustig te beginnen zo na een weekje niks doen, maar paard had net wat teveel energie opgespaard voor een heel rustig ritje haha. Dus dan maar gewoon lekker doorrijden, is dan toch leuker en relaxter! En maar een uurtje weg geweest dus was alsnog een mooi makkelijk rondje :)

Afbeelding

Ben je maar op een half uur mis gelopen Fleur, je was dichtbij!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 14:59

Baal dat zo warm is haha en dat maandag de smid pas komt en geen zin om alleen te rijden hahaah

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:05

haha dat heb ik soms ook hoor het alleen rijden.
Ik heb gisteren vrijheidsdressuur gedaan en vanavond les, morgen fotomeeting, hoop daarna een rondje te kunnen doen
Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:09

Ik rij echt altijd alleen kom dat 8i eigen plek heb en geen verzorgster die soms mee kan rijden en voor de rest weinig menden die buiten rijden

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:11

Ik heb ook indd eigen plek, vriendinnen rijden ook weinig of alleen in de bak. En me moeder rijd ook weinig en soms met een meisje van 8 jaar, maar dat zijn rondje van max 9 km

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:16

JoycexEnya schreef:
Ik heb ook indd eigen plek, vriendinnen rijden ook weinig of alleen in de bak. En me moeder rijd ook weinig en soms met een meisje van 8 jaar, maar dat zijn rondje van max 9 km

Zo herkenbaar idd. Iedereen die ik ken rijdt volop dressuur en rondje buiten vinden ze echt niks helaas je woont denk ook niet in de buurt

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:18

Jammer indd

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:13

Ik rijd meestal alleen. Vind ik net zo heerlijk als samen, misschien nog wel heerlijker.

Vandaag hebben ze hier allemaal vrij, ze zijn alle vier gisteravond meegewerkt en fjordenvriendje donderdagavond natuurlijk ook nog, dus dagje niets is welkom. Het is nu overdag te warm ook, dus komt goed uit.
Wil eigenlijk proberen morgen rondje te mennen, benieuwd of dat gaat lukken haha.

Fleur, wat is dat jonge trekpaard nog een guppiepuppy zeg, too cute!

Chouchou, leuke vakantie gehad? Poownielief iig blij dat je er weer was!

Joycexenye, plezier vast met de fotomeeting, leuk!

Sabine, virtuele spreekwoordelijke schop nodig? :P Je roept maar! :D

Joyce/moon, sinds wanneer heb jij eigen plek dan? Je stond toch eerst op pensionstal?

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:17

Mooie ritten!
Ik rijd meestal alleen, soms met een stalgenootje. Vind het heerlijk!

Ben wel heel boos op endomondo. Eerste lange rit sinds tijden, ik zet hem op pauze en wil op de stopknop drukken, maar opeens sluit endomondo af. Naja, kan gebeuren. Ik weer naar endomondo, ben ik de rit kwijt. Niet in de geschiedenis, niet op de computer. Nergens!
We hadden zo'n 18 km :( kan hem ook niet handmatig instellen, want het enige wat ik nog weet was de 18 km.
Stom ding |o

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:07

Jaan81: lang verhaal kort te maken, zyn met ze 4e naar het stuk land van me vriendin gegaan in april om ze op stal te helpen voor verbouwing in heb 2 maanden later ben gebeld dat ik dus niet meer welcome ben op die pensions stal omdat pablo schijnt te bijten ofzo. Nou prima dus ik opzoek naar een stal is mijn vriendin en die andere terug naar stal gegaan en hebben wij dat weiland over genomen en moet zeggen nooit een dag spijt gehad alleen soms erg vervelend dat je altijd alleen moet rijden en ook niet meer op vakantie ken dat soort dingen

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:03

Wat een onzin zeg, alleen omdat jou paard bijt mag je niet meer terug komen,
wij gaan gewoon op vakantie, hebben buren bij land die opletten en die gaven water voor de rest hebben ze een midweek op gras gestaan

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:33

Al tijden volg ik dit topic met veel plezier.
En vandaag heb ik Endomondo op mijn telefoon gezet. TS een prive-berichtje gestuurd en dan kan ik hopelijk binnenkort meekletsen hier :D

Ik ben Keetie, ben 28 jaar en woon in Zeeland.
Sinds 2 1/2 jaar in het bezit van mijn eerste eigen paardje. Een tinker merrie genaamd Sally. Maar die beter luistert naar Muts :+
Maakten we eerst onder het zadel de polders onveilig, maar sinds afgelopen November gaan we mennend door het leven.

Afbeelding

Afbeelding