Wat voor een werk doe je [***]?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Net een uur gedaan om van mijn werk naar huis te geraken, normaal is dat een dikke 5 minuten ofzo met de auto. Zou mooi zijn om te wandelen, maarja, moet de hele week (inclusief weekend) werken..

Zijn tempo ligt iets anders dan dat van mij. Je ziet het nooit op Endomondo omdat ik ook wel eens stil sta, maar de gemiddelde bewogen snelheid ligt tegenwoordig standaard boven de 5 km/u en ik heb ook maar korte pootjes, haha.
Dacht dat je Paxine was
Graasbeloning doe ik ook niet aan omdat ik dan helemaal nergens meer aan kom.

liespower94 schreef:Hoihoi, mag ik ook meepraten?
Ik wandel iedere dag met mijn Shetlander en heb nu een mini paardje van 1,5 erbij.
Hoe lang loop je nu met een beestje dat zo oud is? Ik ben nu meestal een halfuurtje lekker aan het stappen.
Behalve gister, toen hebben we over hetzelfde stukje een uur gedaan want al die sneeuw was zo leuk

En het weer werkte ook niet zo mee ... Dus hopelijk deze week wel wat actie. 

Bix schreef:Ja, een trektocht inderdaad, maar dan te voet. Ik heb er al meerdere keren over nagedacht, en het lijkt me echt fijn om zoiets een keer te doen.
Wil al jaren gaan maar is nog nooit gelukt. Hier heb je wel de mogelijkheden, 650 km ruiter/menpaden en verschillende paardvriendelijke eet- en slaapgelegenheden. Dus ideaal. Maar het doen is blijkbaar nog niet zo evident