Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Djilna schreef:EmptyWords, je bent denk ik wat vergeetachtig
Zie net dat dit gebied al eerder ter sprake is gekomen
darkchrystal @ [BRT] [HK] De kilometervreters en genieters
Horsesandme schreef:Ik heb al 2/3weken dat de gps het niet doet. Weet iemand hoe ik dat oplos?
Gps staat gewoon aan en de andere apps met gps doen het wel gewoon.
Ook heb ik toegestaan dat de app gebruik mag maken van de gps.
Eerst nooit problemen mee gehad.
Ook al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd...
mooney schreef:Die meldingen heb ik ook gehad, door de challenge heb ik natuurlijk een boel vrienden in mijn lijst dus ik werd er helemaal gek van. Mijn mobiel stopte bijna niet met trillen op dagen met mooi weer . Ik heb alles gelijk uitgezet dus.
Je hebt twee verschillende instellingen, je moet kiezen of jij wilt dat je vrienden een melding kunnen krijgen als jij op start drukt. Maar je kan ook instellen of je telefoon een melding maakt van de start van de training van je vrienden.
Zet je de eerste uit krijgen je vrienden dus niet te zien dat jij begint, maar krijg jij wel meldingen van je vrienden (degene die dat aan hebben staan). Zet je alleen de tweede uit krijgen je vrienden jouw start te zien, maar jij niet die van je vrienden.
In jouw scenario zijn er dus twee opties: jij hebt aanstaan dat je wilt delen wanneer je start. Daarnaast heb jij OF uitstaan dat je een melding krijgt wanneer vrienden starten OF al jouw vrienden hebben het start delen uit staan.
FelineNanet schreef:Ziet er goed uit! Ik ben even 25 plekken opgeschoven . Ik track tegenwoordig op mn horloge (polar M400) en zet over op endomondo, net weer 48km toegevoegd
[ [url=m/0iERWj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo was ons uitzicht dit weekend! Kootwijk was echt prachtig