Ik geniet net als vorig jaar weer mee
en word heerlijk jaloers van al die gezellige foto's!Ziet eruit alsof jullie het prima voor elkaar hebben (als het weer en de paden wel meewerken
)Eet smakelijk en geniet ervan!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Eten was heerlijk, ga nu de laptop pakken voor een uitgebreid verslag met foto's!
. Hoewel ... 

) was het tijd om de paarden te halen voor de rit.. En de twijfel sloeg toe.. Het is nu wel erg mooi weer, de hondjes vinden het als het droog is geweldig om mee te gaan, als het droog blijft heb ik spijt als ik ze niet mee neem... Maarja als ik ze wel meeneem, en we krijgen weer van die buien, sneu, koud etc.. Wat is wijsheid? De paardjes wouden in ieder geval wel mee 

En achteraf gelukkig maar, want we hebben de hele rit heerlijk weer gehad. Preventief hadden we alle drie een regenbroek aan, en Gerard en Wendy ook hun regenjas.. Ik trotseerde de wolken door gewoon in mijn trui te gaan rijden, mij kregen ze niet bang voor een paar druppels regen!! (voor de zekerheid wel mijn regenjas in de zadeltas van Gerard gedaan natuurlijk
)

), om daarna het stuk in te duiken waar we gisteren ook geweest waren. En zowaar.... In het zonnetje is het er verdorie NOG MOOIER!!!!!

)

, kwamen we bij de infotoko van SBB. En toen rees ons de vraag.. waarom hadden we de halsters ook al weer niet meegenomen? Nou dan de dames maar met bit in gras laten eten, terwijl wij ons te goed deden aan een ijsje. Het was wel duidelijk dat Hope nog niet eerder met bit in gras had gegeten, want het was als een grasmaaier die te lang nat gras op maait... Haar mond voor het bit vol met gras, en door de prop kreeg ze het niet voorbij het bit.. Na meerdere malen een dikke prop gras voor het bit vandaan gehaald te hebben kreeg ze het een beetje door... Maar als Wendy haar ooit op rantsoen moet zetten, hoeft ze geen graaskorf te kopen.. gewoon met bit in in de wei

*helemaal geen druk hoor*

Het is nu pikdonker en kan de toetsen amper meer zien in tegenstelling tot de eerste foto die gemaakt is toen ik begon met schrijven